کاربردهای بوتاکس اطراف چشم را بشناسید :

بهترین تزریق چربی اصفهان | جوانسازی صورت با تزریق فیلر شقیقه 

کاربردهای بوتاکس اطراف چشم

بوتاکس دور چشم که به بوتاکس خطوط پنجه کلاغی هم معروف است همان چیزی است که چشم پزشکان با تزریق آن در اطراف یا زیر چشم در مرحله اول سعی بر رفع خطوط و آثار پیری پوست در این ناحیه می‌کنند. علاوه بر این بسیاری از بیماری‌ها مانند تنبلی چشم، پرش پلک، میگرن، افتادگی پلک، ریزش اشک یا خشکی چشم هم با این روش کاربردی قابل کنترل و درمان است.

 در ادامه کاربردهای آن را بخوانید :

  1. رفع خطوط اخم یا یازده بالای بینی کاهش یا از بین بردن خطوط عمودی بین ابروها که به هنگام اخم کردن ایجاد می‌شوند، با استراحت دادن به عضلات مربوطه.
  2. برطرف کردن خطوط پنجه کلاغی کاهش چروک‌ها و خطوط گوشه بیرونی چشم با استراحت دادن به عضلات اطراف چشم، که موجب صاف شدن پوست می‌شود.
  3. رفع خطوط افقی روی پیشانی استفاده از بوتاکس برای استراحت دادن به عضلات پیشانی، که به نوبه خود خطوط افقی عمیق روی پیشانی را کاهش داده یا از بین می‌برد.
  4. رفع وضعیت نامتقارن پلک‌ها یا ابروها تنظیم فعالیت عضلات به منظور ایجاد تقارن بیشتر بین دو طرف صورت، خصوصاً در اطراف چشم‌ها و ابروها.
  5. درمان تنبلی چشم استفاده در موارد خاص برای کمک به بهبود عملکرد عضلانی و کاهش علائم مرتبط با تنبلی چشم.
  6. درمان پرش پلک کمک به کاهش فعالیت بیش از حد عضلات پلک که موجب پرش پلک می‌شود، با استفاده از بوتاکس برای آرام کردن این عضلات.
  7. کمک به کاهش عوارض میگرن کاهش تعداد و شدت حملات میگرنی در برخی افراد با استراحت دادن به عضلات اطراف سر و گردن که ممکن است در ایجاد سردرد نقش داشته باشند.
  8. رفع افتادگی پلک بوتاکس می‌تواند به طور موقت فعالیت عضلاتی که موجب کشیده شدن پوست اطراف چشم به سمت پایین می‌شوند را مهار کند، به این ترتیب موجب بهبود ظاهر افتادگی پلک می‌شود.
  9. درمان ریزش اشک یا خشکی چشم در برخی موارد، بوتاکس می‌تواند به تنظیم ترشح اشک کمک کند، که به نفع بیماران با مشکلات خاص چشمی مانند ریزش بیش از حد اشک یا خشکی چشم است.

بهترین تزریق چربی اصفهان | نگهداری از پوست دور چشم


همراه ما باشید با مطالب پیشنهادی دکتر مسیح شمعی بهترین تزریق چربی اصفهان :


‏بوتاکس دور چشم آقایان

رایج‌ترین نواحی برای تزریق بوتاکس در مردان نقاط گوشه چشم برای جلوگیری از ایجاد و افزایش خطوط پنجه کلاغی است. در این تزریق با تضعیف انقباضات عضلانی و مسدود کردن سیگنال‌های عصبی، پوست بالای عضله صورت می‌تواند صاف و بدون چین و چروک بماند. برای مردانی که دارای چین و چروک‌های عمیق پیشانی و خطوط پنجه کلاغی هستند، بوتاکس می‌تواند راهی با بازگشت به چهره قبلی باشد.

‏بوتاکس دور چشم برای چه افرادی مناسب است؟

این نوع درمان یک گزینه ایده آل برای بیمارانی است که می‌خواهند از جراحی پلک اجتناب کنند. برای رفع چروک دور چشم می‌توانید از این روش استفاده کنید.

بهترین تزریق چربی اصفهان | تزریق فیلر زیر چشم برای آقایان

‏چه افرادی نباید بوتاکس اطراف چشم انجام دهند؟

تزریق بوتاکس اطراف چشم به دلیل ماهیت حساس این ناحیه خطرناک است. تزریق بوتاکس برای افرادی که بیماری‌های خاص و مزمن دارند نباید انجام شود. اسکلروز جانبی آمیوتروفیک که اغلب با نام بیماری لو گریگ شناخته می‌شود و همچنین میاستنی گراویس و سندرم لامبرت ایتون از جمله این بیماری‌ها هستند.

علاوه بر این موارد، افرادی که باردار هستند، یا در دوران شیردهی قرار دارند یا مبتلایان به بیماری عصبی نباید بوتاکس دور چشم انجام دهند. از آنجایی که بوتاکس برای همه چین و چروکها موثر نیست، ابتدا با پزشک مشورت کنید. به یاد داشته باشید که اگر به پروتئین شیر گاو حساسیت دارید، نباید تزریق بوتاکس انجام دهید.

توجه به این نکته ضروری است که همه انواع چین و چروک با بوتاکس از بین نمی‌روند. به عنوان مثال، بیمارانی که مشکلات زیبایی آن‌ها شامل خطوط ریز ناشی از آسیب نور خورشید و چین‌های عمیق ناشی از آتروفی بافت نرم (چروکیدگی) است، از این درمان هیچ بهره‌ای نبرده یا بهبودی کمی را مشاهده می‌کنند.‏

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید