زمان مناسب تزریق مجدد چربی

بهترین تزریق چربی اصفهان | فرم دهی چانه

زمان تزریق مجدد چربی

به طور معمول تزریق مجدد چربی به روش نانوفت تنها در یک جلسه انجام می‌شود و نیازی به تمدید یا تکرار ندارد. اما در مواردی ممکن است چربی تزریق‌شده توسط بدن جذب شود؛ به همین دلیل نیاز به تکرار عمل وجود دارد. حتی اگر این اتفاق نیفتد؛ باز هم پس از گذشت ۲۱ روز باید از کلینیک وقت بگیرید و برای بازبینی نتایج مراجعه کنید.

البته این در صورتی است که عوارض تزریق چربی روند طبیعی خود را طی کنند و درد یا التهاب قابل‌توجهی بر روی پوست ایجاد نشود. در غیر این صورت باید زودتر از این موعد و برای بررسی عوارض نزد پزشک خود بروید.


با مطالب خواندنی و آموزنده دکتر مسیح شمعیبهترین تزریق چربی اصفهان همراه باشید :


بهترین تزریق چربی اصفهان | عوارض تزریق چربی

زمان و سن مناسب تزریق چربی

همان‌طور که گفتیم استفاده از روش نانوفت برای تزریق چربی نمی‌تواند باعث حجم بخشیدن به قسمت‌های مختلف بدن شود یا چین و چروک‌های عمیق را از بین ببرد. به همین دلیل افرادی که در سنین بالا هستند؛ نمی‌توانند از این روش استفاده کنند. توصیه پزشکان و متخصصان کلینیک دکتر مسیح شمعی این است که تزریق چربی با این روش را از سن ۳۰ سالگی شروع کنید.

به این ترتیب می‌توانید با پیشگیری از عمیق شدن چین و چروک‌ها تا سنین بالا از مزیت‌های این روش استفاده کنید. به طور کلی افرادی که در سنین ۳۰ تا ۶۵ سالگی قرار دارند؛ کاندید مناسبی برای نانوفت هستند؛ به شرطی که چروک‌های عمیقی بر روی پوست خود نداشته باشند. همچنین افرادی که در ناحیه خاصی از پوست خود دارای اسکار یا جای زخم و سوختگی هستند و می‌خواهند آن را از بین ببرند؛ می‌توانند از روش نانوفت استفاده کنند. علاوه بر این‌ها، برای تزریق چربی به روش نانوفت باید بانک چربی کافی داشته باشید.

توصیه های قبل از تزریق چربی به روش نانوفت

اگر در زمانی که برای جلسه مشاوره به کلینیک مراجعه می‌کنید، کاندید مناسبی برای این روش باشید؛ پزشک توصیه‌هایی را به شما ارائه می‌دهد که برای تسریع نتایج و بهبود آن‌ها، باید این توصیه را رعایت کنید. مهم‌ترین کارهایی که باید قبل از تزریق چربی به روش نانوفت انجام دهید؛ از قرار زیر هستند:

  1. حداقل یک ماه قبل از تزریق، از مصرف سیگار، قلیان و سایر دخانیات خودداری کنید. زیرا این مواد می‌توانند روند بهبود زخم را در ناحیه برداشت به تاخیر بیندازند و باعث ایجاد خونریزی‌های غیرقابل‌کنترل شوند.
  2. حداقل یک هفته قبل از تزریق چربی به روش نانوفت، مصرف الکل را قطع کنید.
  3. از مصرف داروهایی مانند قرص‌های ضدالتهاب غیر استروئیدی، آسپیرین و ویتامین E خودداری کنید.
  4. قبل از تزریق چربی به روش نانوفت، آب کافی مصرف کنید و رژیم غذایی مقوی داشته باشید.

بهترین تزریق چربی اصفهان | آرایش کردن بعد از تزریق بوتاکس

برای مشاهده نتایج نهایی تزریق چربی نانوفت به چه مقدار زمان نیاز است؟

مقداری زمان لازم است تا سلول های بنیادی اثر خود را روی پوست و سلول های آسیب دیده به جا بگذارد که این زمان حدوداً 6 ماه است. مدت این زمان به شرایط بدنی بیمار و مهارت جراح بستگی دارد.

برای چه نقاطی از بدن می توان از تزریق  استفاده کرد؟

این عمل را می ‌توان روی بخش‌های مختلف بدن انجام داد. بخش هایی از بدن که می توان تزریق چربی نانوفت را در آنها انجام داد شامل دست، تمام نقاط صورت، بازو، قسمت تیره زیر چشم، خط های کناره لب ناشی از خندیدن، شقیقه، پیشانی، لب و… می باشد. همچنین می ‌توان از این عمل برای ترمیم پوست های آفتاب سوخته، پر کردن و افزایش حجم گونه ها، ایجاد چال گونه، رفع جای زخم و اسکار و افزایش الاستیسیته پوست استفاده کرد.

چه کسانی کاندید مناسبی برای انجام تزریق  هستند؟

  1. افرادی که به دلیل افزایش سن، پوست پیر و پر چین و چروک دارند.
  2. افرادی که دخایر چربی لازم برای این عمل را دارا هستند.
  3. افرادی که دارای دست های لاغر و استخوانی هستند.
  4. افرادی که سلامت عمومی مناسب داشته و به بیماری خاصی مبتلا نباشند.
  5. افرادی که عادت به مصرف دخانیات و الکل ندارند.
  6. افرادی که به هر دلیلی پوستشان آسیب دیده باشد.
  7. افرادی که در برخی از اندام ها دارای حجم کوچکی باشد.

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید