بعد از تزریق ژل هیالورونیک اسید چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

بهترین تزریق چربی اصفهان | بعد از تزریق ژل هیالورونیک اسید چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

مراقبت بعد از تزریق ژل لب هیالورونیک اسید

قطعا افرادی که تزریق ژل برای اصلاح فرم لب، گونه و دیگر نقاط انجام داده اند به دنبال رسیدن به بهترین نتیجه هستند. بعد از تزریق ژل هیالورونیک اسید باید مراقبت هایی صورت گیرد تا فرد به نتیجه دلخواه خود برسد. نکاتی که در مورد مراقبت بعد از تزریق ژل لب وجود دارد شامل موارد ذیل می گردد:

1) در ۲۴ ساعت اول بعد از تزریق از مواد آرایشی روی موضع استفاده نفرمایید.

2) طی ۲۴ ساعت اول پس از تزریق ژل ، می بایستی از ورزش های شدید (مانند ایروبیک)، قرارگرفتن بیش از حد در معرض آفتاب یا گرمای شدید و مصرف مشروبات الکلی پرهیز کنید.

3) پس از تزریق ژل، تا ۷۲ ساعت از دستکاری و ماساژ ناحیه تزریق شده پرهیز نمایید.

4) بهتر است در دو هفته اول از تماس با گرمای زیاد مانند سونا و حمام های داغ پرهیز نمایید.

5) استفاده از غذاهاى سخت مانند ساندویچ، گاز زدن نان هاى سفت و سخت، کشیدن سیگار، پیپ، قلیان و بطورکلى هرگونه ضربه و فشار در ۷۲ ساعت بعد از تزریق فیلر(ژل) بخصوص در ناحیه لب ها ممنوع است.

7) واکنش بدن نسبت به ژل های استاندارد بسیار کم است، تنها ممکن است بعد از تزریق، فرد دچار کبودی، قرمزی، درد، تورم و سفتی شود که معمولا تا یک هفته (حداکثر ۲ هفته) برطرف می شود.

بیشتر بخوانید :

از چه ژل هایی برای تزریق ژل می توان استفاده کرد ؟

7) ورم و کبودی ممکن است بلافاصله پس از تزریق ظاهر نشود . یک روز پس از تزریق ژل ظاهر شود، میزان ورم و کبودی در هر فرد متفاوت است . در بسیاری از افراد فقط به مقداری ورم خلاصه می شود . برای اندکی از افراد، کبودی نیز اتفاق می افتد، میزان کبودی ممکن است . تا روز دوم هم افزایش یابد. اما پس از گذشت چند روز رفته رفته کاهش و در نهایت تا دو هفته کاملا از بین می رود.

8) در صورت ایجاد کبودی بعد از تزریق ژل می توانید از آناناس، قرص های ویتامین C، کمپرس سرد (در ساعات اولیه بعد از تزریق ژل) و سپس کمپرس گرم(در روزهاى ابتدایى بعد از تزریق ژل) استفاده نمایید.

9) در مواردی احتمال دارد ژل تزریق شده گلوله و سفت شود. این امر تا دو هفته پس از تزریق طبیعی است. در صورتی که پس از روز چهاردهم هم ادامه داشت، حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.

10) در صورت بروز قرمزی، حساسیت و هر واکنش غیرعادی، حتما پزشک را در جریان قرار دهید.

11) حتما ۲ هفته پس از تزریق، جهت معاینه و ادامه تزریق (در صورت نیاز) به پزشک مراجعه کنید.

بهترین تزریق چربی اصفهان | کاهش ورم و قرمزی بعد از تزریق

سایر مراقبت های بعد از تزریق ژل هیالورونیک اسید

اگر میخواهید بدانید بعنوان مثال شما در مورد مراقبتهای بعد از تزریق ژل به خط خنده باید چه کاری انجام دهید تا بهترین و بیشترین تاثیر را از این فرایند دریافت کنید باید به موارد زیر عمل نمایید:

۱- شستن صورت بعد از تزریق ژل لب

طی ۸ ساعت اولیه بعد از تزریق ژل بهتر است که از لمس ناحیه پرهیز کنید. بعد از این زمان، می توانید صورت خود را با صابون بشویید.

۲- طرز خوابیدن بعد از تزریق ژل

اگر در ساعات پایانی روز تزریق ژل مخصوصا روی گونه داشته اید، بهتر است که طاق باز بخوابید. چنانچه تزریق ژل لب در ساعات پایانی روز انجام شده است. به هیچ وجه روی صورت خود نخوابید.

۳- تاثیر گرما بر ژل لب

تا زمانی که تورم و قرمزی پوست کاهش پیدا نکرده است، از تماس با گرمای شدید خودداری کنید.

 

بیشتر بخوانید : دکتر تزریق ژل لب و کلینیک معتبر

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید