مکانیزم عمل پلاسما جت بینی چگونه است ؟

بهترین تزریق چربی اصفهان | پلاسما جت بینی

مکانیزم پلاسما جت بینی

گاز پلاسما گازی یونیزه شده و همچنین رسانا می‌باشد توسط دستگاهی به شکل قلم به سطح پوست تابانیده می‌شود و نقاطی بسیار ریز و با فاصله بسیار اندک از یکدیگر سورانده می‌شوند. مکانیزم پلاسما جت بینی بدین صورت است که؛ دستگاه پلاسما جت با ایجاد حرارتی با شدت بالا باعث می شود تا سلول هایی که در غشای پوست وجود دارند دچار تحریک شوند. در این زمان لایه سطحی پوست را از حالت جامد به حالت گاز مبدل می‌سازد. در این حالت با جمع کردن بافت خود موجب کشیدگی و فرم دادن به ناحیه مورد نظر می‌شود.

پلاسما در واقع فیبروبلاست ‌ها را هدف قرار داده و تحریکشان می‌کند. می توان گفت سر قلم مانند این دستگاه هیچ‌گونه برخوردی با پوست ندارد. بلکه با قرارگیری در فاصله ‌ای بسیار اندک از پوست پلاسما را در یک نقطه کوچک تخلیه می‌کند. بدین ترتیب زخم‌ها و سوراخ‌های بسیار ریزی در پوست بینی ایجاد می‌شود. و در نهایت می‌توان گفت این فرایند اثرات زیر را با خود به همراه دارد:

  • انقباض پوست بینی
  • تحریک فعالیت فیبروبلاست‌های پوست بینی
  • تقویت و احیای پوست بینی

شاید برایتان جالب باشد بدانید برای اولین بار در سال 2014 از این روش استفاده شد. باید بگوییم که به دلیل به روز بودن پلاسما جت برخی افراد سودجو، از نداشتن اطلاعات کافی توسط مردم سو استفاده می کنند. برخی از این افراد با تبلیغات دستگاه های خود که به روز تر و یا پیشرفته تر هستند؛ همچنین با تبلیغ این که روش فوق را با هزینه های بسیار پایین تر انجام می‌دهند، مخاطب را تشویق به انجام پلاسما جت بینی می‌کنند. به همین جهت توصیه ما به شما این است که قبل از اقدام برای پلاسماجت بینی اطلاعاتتان را در این زمینه افزایش دهید. همینطور حتما این کار را زیر نظر متخصص با تجربه انجام دهید.

بهترین تزریق چربی اصفهان | مکانیزم عمل پلاسما جت بینی چگونه است ؟

روند انجام پلاسما جت بر روی بینی

مراجعه کنندگان می‌توانند با به دست آوردن اطلاعات اولیه استرس و نگرانی خود را کاهش دهند. و نسبت به آمادگی هر چه بیشتر خود اقدامات لازم را انجام دهند. اولین قدم برای انجام این متد بر روی بینی فرد، مشخص کردن نوع بینی فرد می‌باشد. پزشک متخصص معمولا این قدم را در جلسه ی اول بر می‌دارد. پس از مشخص شدن نوع بینی و فرم آن پزشک تشخیص می دهد که آیا پلاسما جت برای تغییر فرم بینی فرد مناسب است یا خیر؟! در صورتی که پاسخ پزشک منفی باشد شاید بهتر باشد به دنبال راه کار دیگری باشید. اما در صورتی که پزشک، شما را کاندیدای پلاسما جت بینی اعلام کند می توانید اقدام به انجام این عمل کنید.
مراجعه کننده می‌بایست در زمان تعیین شده در کلینیک مربوط حاضر شود. در وهله اول پزشک متخصص بینی فرد را به صورت موضعی بی‌حس می کند. پس از گذشت مدت زمانی کوتاه شروع به پیاده سازی روش فوق خواهد کرد. در ابتدا پزشک با نزدیک کردن ابزار های مورد نیاز برای انجام پلاسما جت و با رعایت نکات اولیه و ابتدایی کار را آغاز می‌کند. با ایجاد پلاسما به صورت نقطه به نقطه و با یک نظم دقیق و مشخص روند درمانی را طی می‌کند. این نقطه‌های پلاسما دارای آرایشی کاملا حساب شده و همچنین ظریف می‌باشند.

این پلاسماها به بافت‌های چربی موجود در زیر پوست برخورد می‌کنند. معمولا بعد از انجام پلاسما جت روی بینی فرد نقطه‌های بسیار کوچکی ظاهر می شوند. البته لازم به ذکر است که کلیه این نقطه ها موقتی هستند. و به زودی از بین خواهند رفت و تنها پس از عمل قابل مشاهده هستند.

مطالب پیشنهادی مرتبط :

دکتر مسیح شمعی 

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید