انجام پلاسماجت بینی برای چه کسانی مضر است ؟

بهترین تزریق چربی اصفهان | تزریق ژل لب اصفهان | پلاسماجت بینی

چه کسانی باید از انجام پلاسماجت بینی دوری کنند ؟

استفاده از پلاسماجت بینی مانند هر روش و عمل دیگری دارای محدودیت هایی برای برخی افراد می باشد. بهتر است قبل از هر کاری نسبت به آشنایی با مواردی که سبب ممنوع شدن استفاده از این روش برای افراد می شود اقدام کنید. افراد در صورتی که نمی‌توانند از این روش برای از بین بردن مشکل خود استفاده کنند بهتر است به دنبال روش های دیگری باشند در غیر این صورت مسئولیت همه ی مشکلات بر عهده فرد است.

برای افراد با بیماری زمینه ای ممنوع

افرادی که بیماری های خاصی دارند به هیچ عنوان نباید قبل از اطلاع دادن به پزشک متخصص نسبت به انجام پلاسما درمانی بینی اقدام کنند زیرا مشکلات ریز و درشتی که برای آن ها به وجود می آید فقط یک طرف ماجرا خواهد بود. برای مثال افرادی که از بیماری سرطان رنج می برند نباید نسبت به انجام پلاسما درمانی بینی اقدام کنند.

عدم وجود ایمپلنت فلزی در بینی

در برخی موارد که افراد دچار شکستگی استخوان بینی می شوند برای درمان این دسته از افراد از ایمپلنت فلزی استفاده می کنند. افرادی که به هر دلیلی در بدن یا بینی خود ایمپلنت های فلزی داشته باشند نمی‌توانند از پلاسما درمانی بینی استفاده کنند. رعایت نکته فوق می‌تواند سبب حفظ سلامتی خود فرد شود و او را از به وجود آمدن هر گونه مشکل دور کند.

تزریق ژل لب اصفهان | انجام پلاسماجت بینی برای چه کسانی مضر است ؟

پلاسما درمانی بینی در دوران بارداری یا شیردهی ممنوع

زنانی که در دوران بارداری قرار دارند از دیگر موارد منع استفاده از پلاسمای بینی می باشند. همچنین پس از بارداری، زنان در دوران شیردهی نیز نمی‌توانند از پلاسما جت بینی استفاده کرده و از مزیت های آن برخوردار شوند.

سن امری مهم در پلاسما جت است

مورد دیگری که وجود دارد در رابطه با سن و سال افراد می باشد و زمانی که فرد زیر 18 سال باشد نمی‌تواند از پلاسما جت بینی استفاده کند.

پلاسما جت بینی، روشی سرپایی با حداقل عوارض

روش پلاسما جت، روشی سرپایی است که با بیحسی موضعی انجام میشود. این روش بدون شک بسیاری از خطرات جراحی را نداشته و در نتیجه می‌تواند متد مناسبی برای درمان های زیبایی از جمله فرم دهی بینی باشد.

تعداد جلسات درمانی

در طول جلسات مشاوره قبل از عمل، پزشک متخصص  ممکن است با توجه به شرایط فرد بیشتر از یک جلسه پلاسماجت را برای او تجویز کند. این موضوع برای اطمینان از برطرف شدن کامل آسیب و تاثیرگذاری پلاسماجت است. اما در مواردی نیز پزشک صرفا برای تثبیت نتایج و افزایش زمان ماندگاری این جلسه اضافه را تجویز می‌کند. در چنین مواردی معمولا جلسه تثبیتی 8 هفته پس از اولین جلسه انجام می‌شود.

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید