اهمیت تخصص پزشک در نتیجه تزریق ژل لب و تزریق چربی

بهترین تزریق چربی اصفهان | تزریق ژل لب اصفهان | اهمیت تخصص پزشک در نتیجه تزریق ژل لب و تزریق چربی

اهمیت تخصص پزشک در نتیجه تزریق ژل

نتیجه تزریق ژل لب | یکی از راه های زیبایی و درمانی تزریق فیلر است که به جهت رفع چین و چروک ،اسکار های پوستی و خطوط پوست انجام می گیرد. این روش یکی از بهترین راهها برای رفع چین و چروک و پیری پوست است و علاوه بر جوانسازی پوست برای حجم دهی گونه ها و لب ها نیز کاربرد دارد.

نکته مهم دیگر در این است که بعد از مدتی اثر تزریق فیلر از بین می رود و نیاز به تزریق مجدد دارد. در اثر گذشت زمان و بالا رفتن سن پوست دچار افتادگی و شلی می شود که زیبایی صورت را از بین می برد و حجم گونه ها ،لب ها و دور دهان کاهش می یابد و اثرات منفی به جای می گذارد . اما امروزه روش های نوین و متفاوتی وجود دارند که باعث جوانسازی و شادابی پوست میگردد یکی از این راه ها که باعث حجم دهی به پوست می گردد تزریق فیلر است.

تزریق ژل لب اصفهان | چه عواملی باعث کاهش ماندگاری ژل لب می شود ؟

آیا تخصص پزشک به اندازه‌ی نوع فیلر مهم است؟

اسید هیالورنیک فقط یک ژل برای حجم دهی است اگه توسط یک پزشک حرفه ای انجام بگیرد می تواند معجزه کند و اگر توسط کسی که وارد نباشد تزریق انجام گیرد خیلی فاجعه به بار می آورد. باید تزریق فیلر حتما در مراکز تخصصی انجام گیرد .مراکزی هستند که ژل های رتیلین و ژوویدرم را با قیمت خیلی پایین تزریق میکنند که این اشتباه است.

نکته مهم دیگر این است که مارک های معتبر و مرغوب ژل فقط به پزشکان معتبر داده می شود. تزریق ژل توسط سالن ها و افرادی که آموزش ندیده اند و میتواند بسیار خطرناک باشد و عوارض جبران ناپذیری دارد. بنابراین تزریق ژل توسط یک پزشک متخصص بسیار مهم است.

 

تزریق ژل لب اصفهان 

 

ارتباط با صفحه رسمی دکتر مسیح شمعی 

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید