چرا میکرونیدلینگ آمیا ؟؟؟

بهترین تزریق چربی اصفهان | چرا میکرونیدلینگ آمیا ؟؟؟

چرا انجام میکرونیدلینگ با دستگاه آمیا ؟

کمپانی amiea دستگاه الکتریکی میکرونیدلینگ آمیا جهت کاربردهای گوناگون در حوزه درماتولوژی را ارائه می نماید. صفحه کوچک سوزن در کارتریج ها، دسترسی به نواحی سخت را آسان می نماید. وارد کردن سوزن ها به داخل پوست، نفوذ دقیق و کنترل شده ای را ایجاد می نماید و باعث تزریق حداکثر مواد جهت تحریک فاکتورهای رشد و تولید کلاژن می گردد.
نتایج جوانسازی به روش میکرونیدلینگ آمیا بسیار رضایت بخش بوده و دوران نقاهت آن بسیار کوتاه و هزینه انجام آن بسیار کم می باشد. محصولات amiea med تحولی شگرف در بازار محصولات پزشکی زیبایی می باشند و معنایی شگرف به حوزه جوانسازی داده اند.

موارد منع انجام میکرونیدلینگ چیست و بر چند نوع است؟

– موارد منع دائم
واکنش های آلرژیک به مواد مورد استفاده
بیماری های پوستی (مانند کلوئید، کهیر و …)
سرطان پوست
مشکلات گردش خون
هموفیلی
مصرف کومارین ها یا دیگر داروهای ضدانعقاد خون
دیابت
صرع
بیماری های مربوط به سیستم ایمنی بدن
– موارد منع موقت
سرما خوردگی
عفونت های تب زا یا بیماری های عفونی
مصرف الکل یا مواد مخدر
مصرف آنتی بیوتیک ها
بارداری و شیردهی
تبخال
ورم ملتحمه
پس از انجام جراحی زیبایی (توصیه می شود حداقل یک سال بین جراحی زیبایی و میکرونیدلینگ فاصله باشد).
پس از شیمی درمانی یا پرتودرمانی (توصیه می شود حداقل 8 ماه بین شیمی درمانی یا پرتودرمانی با میکرونیدلینگ فاصله باشد).
پس از انجام IPL یا لیزر درمانی، میکرودرم ابریژن یا درمان با استفاده از اسیدهای میوه (توصیه می شود حداقل یک هفته بین این درمان ها با میکرونیدلینگ فاصله باشد).

میکرونیدلینگ آمیا لک صورت

عوارض جانبی در میکرونیدلینگ چیست ؟

همانند تمام درمان ها، میکرونیدلینگ نیز ممکن است عوارض جانبی در پی داشته باشد، اما این عوارض معمولاً 72 ساعت پس از درمان رفع خواهند شد.
این عوارض عبارتند از:
قرمزی و تورم: در طول روز های اول پس از درمان ممکن است تورم و قرمزی در پوست ایجاد شود. دلیل این امر آن است که نفوذ سوزن به داخل پوست باعث ایجاد کانال های بسیار ریز در پوست شده که طی فرایند بهبود پس از درمان برطرف خواهند شد. زخم های کوچک ایجاد شده بلافاصله بسته شده و حدود 3 ساعت پس از درمان می توان از لوازم آرایشی استاندارد استفاده نمود.
کلوئید: اگر پوست بیمار مستعد کلوئید سازی باشد، زخم های بسیار ریزی که حین درمان در پوست ایجاد می شود ممکن است منجر به بروز کلوئید در پوست گردد.
هایپرپیگمنتیشن: در صورت قرار گرفتن در معرض آفتاب پس از درمان، ممکن است هایپرپیگمنتیشن ایجاد شود، اگرچه احتمال آن بسیار کم است. استفاده از کرم ضدآفتاب با SPF بالای 30 می تواند از بروز آن جلوگیری کند.
تبخال: در صورتی که بیمار سابقه تبخال داشته باشد انجام میکرونیدلینگ ممکن است باعث ایجاد این ضایعه شود. استفاده از داروهای پیشگیری کننده (ضد تبخال) می تواند در جلوگیری از بروز آن مؤثر باشد.
هماتوم (کبودی)
التهاب
خارش و درد خفیف

شیوه کار در فرآیند میکرونیدلینگ چگونه است ؟

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید