مزوتراپی و شاداب سازی پوست

مزوتراپی و شاداب سازی پوست | بهترین تزریق چربی اصفهان

مزوتراپی و شاداب سازی پوست

هرچه سن فرد بالاتر رود به‌ صورت غیرارادی میزان ساخت کلاژن در پوست کاهش میابد. کلاژن مهم‌ترین عامل در حفظ جوانی و استحکام پوست است به‌ طوری‌ که کاهش آن به‌ مرور موجب ایجاد چین‌ و چروک و افتادگی پوست می‌شود. علاوه بر کاهش میزان کلاژن در اثر افزایش سن، قرارگیری در معرض نور آفتاب، تغذیه نامناسب، هوای آلوده، تغییرات جوی، سن، ارث و حتی استرس و فشارهای عصبی اثرات نامناسبی بر روی پوست می‌گذارند. شاید بسیاری از افراد استفاده از کرم‌ها و لوسیون ها را در دستور کار روزانه خود قرار دهند اما تأثیر این‌گونه موارد بسیار کند بوده و ممکن است تأثیرات چشم‌گیری بر سطح پوست نداشته باشند.

همچنین تکرار استفاده از این مواد خود عاملی برای خستگی و عدم استفاده فرد می‌گردد. حتی در صورت استفاده مکرر از این مواد باید خاطرنشان کرد که این کرم‌ها قادر به کم کردن عمق چروک‌ها نیستند و فقط می‌توانند از بروز چروک‌های جدید جلوگیری کنند.
برای رفع این چروک‌ها یا باید عمل جراحی را انتخاب کرد که یک عمل تهاجمی با عوارض خاص خود است یا این‌که از روش مزوتراپی که یک عمل غیرتهاجمی است، استفاده کرد.

در کنار میکرودرم و بوتاکس

این روش درمان خصوصاً اگر در کنار سایر روش‌ها مانند میکرودرم و بوتاکس مورداستفاده قرار گیرد نتایج بسیار عالی و ماندگاری را بر جای می‌گذارد. درمان‌های ترکیبی مزوتراپی به‌صورت بسیار مشهودی باعث کاهش چین‌وچروک پوست شده و ظاهر جوان‌تر و شاداب‌تری را برای افراد به ارمغان می‌آورد.
مزوتراپی درواقع به کشیدگی پوست نیز کمک می‌کند و باعث محو شدن چروک‌ها در نواحی مختلف صورت مثل پیشانی و اطراف چشم می‌گردد.
معمولاً در این روش موادی مثل انواع آمینواسیدها، ویتامین‌ها، آنتی‌اکسیدان‌های ضد پیری و اسید هیالورونیک به پوست تزریق می‌گردد. برای مثال مزوتراپی و استفاده از ویتامین سی در آن به بهبود رنگ پوست و روشن‌تر شدن آن کمک بسیار خواهد کرد.

مزوتراپی و شاداب سازی پوست | بهترین تزریق چربی اصفهاندرمان تکمیلی مزوتراپی

همچنین درمان تکمیلی مزوتراپی می‌تواند کم‌کاری روش مورداستفاده درمانی را جبران کرده و حتی عوارض آن را التیام بخشد. برای مثال فردی که به دلیل آکنه، پوستی ناصاف و پر از فرورفتگی دارد، پس از استفاده از داروهای مختلف و میکرودرم دچار لایه‌برداری می‌شود. در این حال اثرپذیری پوست بالا رفته و پوست اقدام به ساخت سلول‌های جدید می‌کند. در این زمان بهترین روش ممکن برای تولید سلول‌های بهتر و تقویت لایه زیرین پوست استفاده از مزوتراپی است. به این شکل سلول‌های جدید تولیدشده از کیفیت مناسب‌تری برخوردار می‌شوند.

زمان لازم برای مشاهده نتیجه و روند تأثیرگذاری

با توجه به مورد درمانی مزوتراپی مدت‌زمان لازم برای تأثیر آن متفاوت هست. برای مثال مشاهده آثار درمانی در درمان ریزش موی مردانه تقریباً شش ماه به طول می‌انجامد. البته استفاده از سایر روش‌ها در کنار مزوتراپی می‌تواند زمان حاصله را تحت تأثیر قرار دهد. البته ممکن است زمان مشاهده نتایج در افراد مختلف متفاوت باشد. در برخی افراد در شش ماه استفاده از مزوتراپی تنها توقف ریزش مو حاصل می‌شود که به‌ نوبه خود امر مهمی است. در برخی افراد نیز ممکن است این تأثیر روی استحکام مو تأثیر بگذارد به‌ طوری‌ که روی رشد مو و حالت گیری مو نیز تأثیرگذار باشد.

در برخی افراد نیز استفاده از مزوتراپی در کنار سایر تأثیرات می‌تواند چربی زیاد مو را از بین برده و موهای چرب را درمان کند.
البته مدت‌ زمان مشاهده نتایج برای افرادی که دچار ریزش موی ارثی نیستند عموماً کوتاه‌تر است.
برای مثال نتایج درمان در افرادی که ریزش موی آن‌ها ناشی از رژیم‌‌های غیراصولی و سخت است، ماندگار خواهد بود.
چون علت ریزش مو برطرف شده ولی چنانچه این ریزش براثر عواملی باشد که همیشه با بیمار باشد و از بین نرود باید تا آخر عمر از روش مزوتراپی استفاده کند تا ریزش مو مجددا شروع نشود.

 |  اینستاگرام دکتر مسیح شمعی بهترین تزریق چربی اصفهان |


بیشتر مطالعه کنید : 

تزریق ژل لب مدل سه دکمه‌ای

سوالات متداول لیزر پوست و مو

لیزر موهای زاید پوست تیره و روشن

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید