مراحل تزریق چربی که نمیدانیم!

مراحل تزریق چربی

مراحل تزریق چربی

عمل تزریق چربی، دارای چند مرحله است:

1- ابتدا چربی مورد نیاز برداشته می شود.

در مرحله اول و پس از مشخص شدن اندامی که از آن چربی خارج خواهد شد، چربی مورد نیاز توسط یک سوزن کوچک زیر پوستی برداشته می شود. (روش لیپوساکشن) این مرحله با دقت زیادی انجام می گیرد چون بافت و سلول های چربی به هیچ وجه نباید آسیب ببینند به همین دلیل هنگام استفاده از سوزن، پزشک متخصص این عمل را با نهایت دقت انجام می دهد تا بافت چربی آسیب نبیند. همچنین باید بدانید که مقدار چربی خارج شده از بدن فرد، بسیار کم می باشد. بعضی ها تصور می کنند که پس از خروج چربی از بدن، آنها به مقدار قابل توجهی لاغر خواهند شد در صورتیکه این تصور درست نیست.

2- سپس چربی خارج شده جدا می شود.

برای عمل تزریق چربی، فقط به سلول های چربی نیاز است و نه موادی که به آنها چسبیده اند. بنابراین باید چربی را از مایعات و موادی که در کنار چربی هستند جدا کرد. برای این کار از دستگاه سانتریفیوژ استفاده می شود. سانتریفیوژ با تولید سرعتی بسیار زیاد، سبب به وجود آمدن نیروی گریز از مرکز می شود و چربی را جدا و خالص می‌کند.

3- عمل تزریق چربی آغاز می شود.

پس از این که چربی خالص سازی شد، تزریق کردن چربی به اندام هدف آغاز خواهد شد. در این مرحله، پزشک متخصص شما، با یک نوع سرنگ مخصوص، چربی را به اندام های مشخص شده تزریق می کند تا بتوان به نتایج خوب و دلخواه رسید.

مراحل تزریق چربی را به اشتراک بگذارید.


دکتر مسیح شمعی

پوست، مو، زیبایی اصفهان

تزریق چربی اصفهان

برای اطلاع از آدرس و روز های کاری مطب به بخش تماس با ما سایت مراجعه نمایید.

 

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید