ماندگاری لب های قلوه ای

بهترین تزریق چربی اصفهان | ماندگاری لب های قلوه ای و انتخاب فیلر

تزریق ژل مدل لب قلوه ای طبیعی

ماندگاری لب های قلوه ای  | در دنیای امروزی، تزریق فیلر لب به اندازه رنگ کردن مو معمول است. اما باید توجه داشت که فیلر لب یک عمل پزشکی واقعی است که اگر به درستی انجام نشود، ریسک‌های جدی به همراه خواهد داشت. بنابراین قبل از اینکه اقدام به تزریق لب مدل قلوه ای کنید، باید با پزشک با تجربه صحبت و مشورت کنید.

فیلر موقت اسید هیالورونیک برای مرطوب‌سازی پوست و همچنین حجم دادن به لب ها (یا گونه، چانه، فک و غیره) مناسب است.  هیالورونیک اسید ظاهری طبیعی‌تر به لب های شما می دهد و یک فایده دیگر آن، این است که اگر پس از تزریق از نتیجه کار راضی نباشید. پزشک می‌تواند یک آنزیم پاک‌کننده تزریق کند که ذرات فیلر را شکسته و روند حل شدن آن را تسریع می‌بخشد. این تزریق تنها چند ثانیه طول می‌کشد . نتایج آن بلافاصله قابل مشاهده هستند، اما ممکن است چند روز طول بکشد که فیلر و ورم به طور کامل از بین بروند.

قبل از تزریق، شکل و تقارن لبها باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد تا مشخص شود فیلر باید در کدام قسمت تزریق شود تا نتایج طبیعی به همراه داشته باشد.

اگر فردی لبهای حجیم‌تر و یا مدل قلوه ای تری می‌خواهد، بهتر است تزریق را در چند جلسه انجام دهد تا فیلر به تدریج روی صورت بنشیند و ظاهری طبیعی به آن بدهد. به عبارت دیگر، اگر می‌خواهید لب های شما ظاهر طبیعی داشته باشند، انتظار نداشته باشید که در همان جلسه اول با لب های کاملاً متفاوت مواجه شوید. اگر نمی‌خواهید لبهای شما مانند اردک یا بادکنک شود، باید پزشکی پیدا کنید که تزریق را به تدریج انجام دهد. با این کار، پس از هر بار تزریق، فراموش می‌کنید که در روز اول لب های شما چه شکلی داشته است!

 

تزریق ژل به لب در دنیای امروز

بهترین تزریق ژل لب اصفهان | ماندگاری لب های قلوه ای

لب های قلوه ای چقدر ماندگاری دارند؟

دوام مدل قلوه ای لب های شما به جنس و کیفیت فیلر تزریقی، متابولیسم بدن فرد و حجم مد نظر بستگی دارد . اما به طور متوسط بین شش ماه تا دو سال دوام دارد. در حقیقت این موضوع برای افراد مختلف متفاوت است. برخی ممکن است پس از شش ماه نیاز به تزریق دوباره داشته باشند و برای برخی ممکن است دوام بیشتری داشته باشد.

چه مقدار فیلر برای تزریق ژل لب لازم است؟

برای اکثر افراد، یک سرنگ برای بار اول و تمدید آن کافی است، چون تأثیر آن مناسب و طبیعی خواهد بود. بهتر است که حجم دادن به طور تدریجی انجام شود. در نتیجه، در بسیاری موارد، فرد پس از یک یا دو هفته دوباره مراجعه می‌کند تا در صورت لزوم دوباره تزریق را انجام دهد.

اما اگر لب های بسیار حجیم و قلوه ای تر می خواهید ممکن است که پزشک پیشنهاد کند تا دو سرنگ در جلسه اول استفاده کنید، که البته بهتر است که این کار را انجام ندهید، چون نتیجه آن نچرال نخواهد بود.

 

صفحه رسمی دکتر مسیح شمعی 

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید