مراقبت های لازم قبل از لیفت صورت با نخ

بهترین تزریق چربی اصفهان | مراقبت های لازم قبل از لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ

هدف از انجام لیفت صورت با نخ ، در واقع بازسازی مجدد بافت با تحریک و تولید کلاژن برای استحکام پوست صورت، گردن و بدن می باشد. لیفت با نخ توسط متخصص پوست و یا جراح پلاستیک انجام می شود. پزشک یک سوزن را به پوست وارد می کند و آن را به صورت دو طرفه از طریق بافت های نرم صورت ، گردن یا بدن برای گرفتن، بلند کردن و کشیدن در آن ناحیه قرار می دهد.

متخصص برای دستیابی به اثر کشیدگی و لیفت کردن مطلوب بافت در مناطق مورد نظر از یک الگوی مناسب استفاده می کند. این روش کم تهاجم نتایج فوری را فراهم می کند، اما هدف بیشتر آن تحریک تولید کلاژن جدید جهت نتایج طولانی مدت و بازگرداندن ظاهر جوان در مناطق تحت درمان است.

بهترین تزریق چربی اصفهان | درمان لیفت صورت با نخ

مراقب های قبل از درمان لیفت صورت با نخ

◼ بهتر است قبل از شروع درمان حتما با پزشک متخصص پوست خود مشورت کنید تا بهترین برنامه درمان را با توجه به نوع پوست شما تعیین کند.
◼ متخصصان موافق هستند که افراد کاندید جهت انجام نخ لیفت باید حداقل از یک هفته قبل از عمل از مصرف الکل و سیگار اجتناب نمایند؛ زیرا این موارد باعث کمبود آب بدن می شوند و ممکن است که با مواد بی حسی تداخل ایجاد کنند.
◼ از تمام محصولات دارویی بر پایه ی آسپرین باید اجتناب شود (این دارو ها رقت خون را بالا می برند) و می توانند باعث خونریزی غیر ضروری در هنگام انجام این پروسه درمانی شوند. این مورد می تواند عوارض جانبی و ناخواسته ای را به همراه داشته باشد (جهت قطع دارو حتما از دستورالعمل پزشک خود پیروی کنید).

آیا لیفت موثر است؟

برخی اوقات ممکن است که کشیدگی صورت با نخ به اندازه عمل جراحی پلاستیک لیفتینگ، در کشیدگی بافت های صورت و نواحی مورد نظر شما کاربردی و موثر نباشد.
لیفت با نخ نمی تواند پوست اضافی در برخی نواحی صورت را جمع کند فقط می تواند سبب لیفت در ناحیه ی مورد نظر شود.
میزان موفقیت در برخی افراد که شرایط پوستی مناسب ندارند، پایین است (مشاوره قبل از انجام این پروسه باید با پزشک متخصص، صورت پذیرد).

بیشتر بخوانید : کاندیدا مناسب لیفتینگ با نخ چه کسانی هستند ؟

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید