لیفت با نخ PDO چگونه کار می کند؟

بهترین تزریق چربی اصفهان |لیفت با نخ PDO

لیفت با نخ PDO

چند نوع مختلف لیفت با نخ PDO موجود است، اما این یکی در ناحیه میانی صورت شما از چانه تا گونه شما استفاده می شود. همچنین از نوع خاصی از نخ استفاده می کند. PDO مخفف polydioxanone است. به دلیل توانایی آن در تحریک خواص بازسازی طبیعی بدن استفاده می شود. این همان نوع نخی است که برای جراحی های قلب و عروق استفاده می شود.

به طور کلی، PDO که در یک درمان استفاده می شود، جایگزین معاصری برای جراحی تهاجمی است. اما این دقیقاً چه شکلی است؟

مشاوره اولیه

یک قرار ملاقات اولیه برای تعیین اینکه آیا این درمان برای شما مناسب است یا خیر، با بررسی وضعیت پوست و بحث در مورد انتظارات و اهداف ظاهری شما لازم است. ما همچنین برخی اطلاعات پزشکی، از جمله سابقه پزشکی اولیه شما، داروهای فعلی یا مکمل‌هایی که مصرف می‌کنید، درمان‌های آرایشی قبلی و اگر آلرژی دارویی دارید، جمع‌آوری می‌کنیم. به‌علاوه، ممکن است برای برنامه‌ریزی درمان سفارشی شما، عکسی برای مرجع تهیه کنیم که در پرونده پزشکی شما باقی بماند.

 تزریق ژل لب اصفهان | لیفت با نخ PDO.

دستورالعمل های قبل از درمان

مجموعه ای از دستورالعمل های خاص به شما داده می شود که قبل از درمان باید دنبال کنید. بسیار مهم است که این دستورالعمل ها را دنبال کنید تا اطمینان حاصل شود که هیچ عارضه جانبی ناخواسته ای از درمان ایجاد نمی شود. نمونه هایی از برخی دستورالعمل های قبل از درمان عبارتند از:

  • از محصولات مبتنی بر رتینول خودداری کنید
  • از داروهای رقیق کننده خون استفاده نکنید
  • به مدت ۱ هفته از دخانیات و سیگار استفاده نکنید
  • مصرف روغن ماهی، ویتامین E و جینسینگ را به طور موقت قطع کنید
  • نوشیدن مقدار زیادی آب

لطفاً به خاطر داشته باشید، اینها فقط نمونه هایی هستند. لیست دستورالعمل های شما بر اساس سلامتی شما، مختص نیازهای شما خواهد بود و ممکن است شامل تغییر موقت رژیم غذایی شما باشد.

مرحله ۱: بی حس کردن

در روز ملاقات با عمل، پس از پاکسازی صورت برای از بین بردن چربی اضافی و کثیفی، مواد بی‌حس کننده روی نواحی که قرار است درمان شوند اعمال می‌شود. برای برخی از بیماران، ترکیبی از یک بی حس کننده موضعی و یک کرم بی حس کننده موضعی ممکن است برای اطمینان از راحتی شما در کل فرآیند درمان استفاده شود. تا زمانی که عوامل بی حس کننده قبل از رفتن به مراحل بعدی اثر می کنند، تقریباً ۱۰ تا ۲۰ دقیقه منتظر خواهید بود.

مرحله ۲: علامت گذاری

نواحی درمان دقیق با استفاده از یک قلم موقت روی صورت شما مشخص می شود. با ترسیم یک قرار دادن نخ استراتژیک، می‌توانیم مقدار نخ‌هایی را که باید به پوست شما برود تا نتایج دلخواه را ارائه کنیم، به حداقل برسانیم. آثار قلم به راحتی پاک می شوند و ما در پایان قرار ملاقات شما از آنها مراقبت خواهیم کرد.

مرحله ۳: نخ کردن

پس از اتمام علامت گذاری و فعال شدن عوامل بی حس کننده، فرآیند نخ زنی آغاز می شود. نخ PDO در یک کانول نازک و توخالی قرار می گیرد و در لایه های زیر پوستی پوست قرار می گیرد. نخ بافت شل داخل پوست را می‌گیرد و با برداشتن سوزن تغییر مکان می‌دهد که پوست را سفت‌تر می‌کند. بسته به میزان کاری که باید انجام شود، این بخش از درمان ممکن است بین 30 تا 60 دقیقه طول بکشد.

بهترین تزریق چربی اصفهان |لیفت با نخ PDO

دستورالعمل های بعد از درمان

پس از پایان درمان، دستورالعمل‌های پس از درمان به شما داده می‌شود تا در روند بهبودی به شما کمک کند و اطمینان حاصل شود که نسبت به درمان واکنش مثبت نشان می‌دهید. نمونه هایی از دستورالعمل های پس از درمان عبارتند از:

  • از هر گونه فعالیت شدید خودداری کنید
  • از آرایش یا کرم صورت استفاده نکنید
  • داروهای مسکن تجویز شده را مصرف کنید
  • وعده های غذایی بسیار سبک بخورید یا یک رژیم غذایی مایع اتخاذ کنید
  • آدامس نجوید
  • برای جلوگیری از تعریق، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و گرما را محدود کنید
  • سر خود را بالا نگه دارید
  • حرکات صورت خود را محدود کنید
  • الکل مصرف نکنید و از محصولات تنباکو استفاده نکنید
  • از مصرف برخی مکمل ها خودداری کنید
  • مصرف داروهای رقیق کننده خون را متوقف کنید
  • از دست زدن یا مالیدن صورت خود خودداری کنید

باز هم، اینها فقط نمونه هایی از نوع دستورالعمل هایی هستند که ممکن است دریافت کنید. ممکن است دستورالعمل‌های اضافی، از جمله دستورالعمل‌های استفاده از کمپرس یخ و سرد روی صورت ارائه شود. مهم است که تا حد امکان با دستورالعمل هایی که به شما داده می شود سختگیر باشید تا نتایج درمانی شما بهینه باشد.

بهترین تزریق چربی اصفهان | لیفت صورت با نخ

دوره بهبودی

دوره بهبودی برای لیفت با نخ PDO تقریباً دو هفته است. با این حال، اکثر محدودیت ها و محدودیت های شما در طی 24 تا 72 ساعت اول بلافاصله پس از درمان اعمال می شود. در طول این مدت، درد یا تورم صورت موقتی را می توان انتظار داشت و در طول هفته به سرعت محو می شود. یکی از بخش‌های ضروری دوران نقاهت این است که سر خود را دائماً بالا نگه دارید. این بدان معناست که عضلات خود را تحت فشار نگذارید و خم نشوید.

نتایج درمان

در اولین بخش از دوره بهبودی، متوجه خواهید شد که پوست شما دارای بافتی حجیم تر و کاهش چین و چروک است. با گذشت زمان، نتایج بهتر خواهد شد. تقریباً چهار هفته طول می کشد تا از نتایج این روش کاملاً لذت ببرید، از جمله کاهش چین و چروک و خطوط ریز، شلی بیشتر پوست و تفاوت قابل توجه در بافت پوست.

آیا من کاندید خوبی برای این درمان هستم؟

در طول مشاوره شما، تعیین خواهیم کرد که آیا شما واجد شرایط این درمان هستید یا خیر. ما این را نه تنها بر اساس وضعیت پوست شما، بلکه بر اساس عادات سبک زندگی، سلامت عمومی و اهداف زیبایی شناختی شما قرار می دهیم. این درمان برای بسیاری انتخاب خوبی است و اکثر افرادی که این درمان را در نظر می گیرند کاندیدای خوبی هستند. یک نامزد خوب کسی است که به دنبال:

  1. از جراحی تهاجمی خودداری کنید
  2. بهبود شلی پوست
  3. کاهش چین و چروک
  4. خطوط ریز را کاهش دهید
  5. بهبود ظاهر کلی
  6. از نتایج طولانی مدت لذت ببرید .

 

 

ارتباط با صفحه رسمی دکتر مسیح شمعی بهترین تزریق چربی اصفهان

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید