فواصل بین جلسات تزریق چربی صورت

ترمیم خطوط اخم دور چشم با بوتاکس | بهترین تزریق چربی اصفهان

فواصل بین جلسات تزریق چربی صورت

همانطور که قبل‌تر ذکر کردیم، فاکتورهای گوناگونی می‌تواند در تعداد جلسات درمان تاثیرگذار باشد. مانند سن متقاضی، میزان جذب چربی در ناحیه‌ای که تزریق در آن انجام شده است که با توجه به نتایج اولیه تزریق، پزشک متخصص تشخیص خواهد داد آیا به جلسات بیشتری برای درمان نیاز است یا خیر. در واقع برای رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب‌تر و ماندگاری بیشتر به سه یا چهار جلسه درمانی دیگر برای تزریق مجدد نیاز خواهید داشت، با وجود آن که پس از انجام تزریق چربی عوارضی مانند تورم و قرمزی به ویژه در قسمت تزریق خواهید داشت اما پس از آن بلافاصله اثر درمان مشخص خواهد شد.

شش ماه پس از جراحی تزریق چربی

شش ماه پس از جراحی تزریق چربی، چربی شما باید به حجم نهایی خود رسیده باشد. شما باید در حال حاضر بهترین احساس را داشته باشید. در صورتی که پزشک شما تشخیص دهد که نیاز به ترمیم تزریق چربی صورت خواهید داشت چهار تا ۶ ماه بعد باید برای جلسات تزریق مجدد مراجعه نمائید.

پیوند چربی صورت به چه کسانی توصیه می‌شود؟ | بهترین تزریق چربی اصفهاننوبت مشاوره‌ی خود را برنامه‌ریزی کنید

یکی از مهم ترین مواردی که می‌تواند نتیجه‌ی بسیار مطلوبی برای شما داشته باشد ارزیابی نتیجه و پیگیری درمان در طول جلسات مختلف می‌باشد که این کار با ایمنی بالایی همراه است، پس بهتر است در فواصل مختلف و دوره‌ای به پزشک متخصص خود برای این کار مراجعه نمائید. پزشک پس از بررسی‌های لازم در صورتی که احتیاج به این کار باشد ترمیم تزریق چربی صورت را برای شما انجام خواهد داد و در طی این فواصل توصیه‌های لازم را به شما خواهد کرد.

مزیت ترمیم تزریق چربی صورت

وزن خود را ثابت نگه دارید، زیرا کاهش وزن می‌تواند میزان چربی صورت شما را کاهش دهد. از انجام هرگونه فعالیت شدید خودداری کنید تا زمانی که پزشک به شما توصیه کند انجام چنین کاری خطری ندارد. سبک زندگی خود را تغییر داده و رژیم غذایی مناسبی داشته باشید. در صورتی که این موارد را رعایت نکنید امکان دارد اثرات درمان تزریقات چربی در صورت شما به مرور زمان از بین برود. حال مهم‌ترین مزیتی که ترمیم تزریق چربی خواهد داشت آن است که اثرات ماندگاری خواهد داشت و انتظار بیمار برآورده می‌شود.

 |  اینستاگرام دکتر مسیح شمعی تزریق چربی اصفهان |


مطالعه بیشتر : 

ترمیم تزریق چربی صورت

ترمیم خطوط اخم دور چشم با بوتاکس

پیوند چربی صورت به چه کسانی توصیه می‌شود؟

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید