هر آنچه که باید در مورد سفت کردن پوست بدانید :

بهترین تزریق چربی اصفهان | تزریق ژل لب اصفهان | هر آنچه که باید در مورد سفت کردن پوست بدانید :

جنبه های سفت کردن پوست

پیری یک فرآیند طبیعی است و همه ما باید در یک مقطع از زندگی خود آن را طی کنیم. علائم مختلفی از پیری مانند چین و چروک، لکه ها، خطوط و حلقه های تیره وجود دارد که بر ظاهر صورت تأثیر می گذارد. هنگامی که روند پیری شروع می شود، برای بسیاری از ما، نمی توانیم ویژگی های طبیعی و زیبای صورت خود را حفظ کنیم.

به همین دلیل است که افراد زیادی هستند که به دنبال جوان‌تر به نظر رسیدن مدت طولانی‌تر هستند و به همین دلیل ترجیح می‌دهند پوست را سفت کنند. اگر قصد دارید درمان سفت کردن پوست را در اینجا انجام دهید، ما چند نکته را داریم که قبل از شروع باید در مورد این فرآیند بدانید.

بهترین تزریق چربی اصفهان | سفت کردن پوست

سفت کردن پوست چیست؟

سوال رایجی که اکثر مردم دارند این است که سفت کردن پوست چیست؟ این فرآیندی است که در آن پوست افتاده با قلم جت پلاسما سفت می شود. نواحی مختلفی در سفت کردن پوست استفاده می شود.

این فرآیند باعث تولید کلاژن و الاستین بیشتر می شود که با درمان تحریک می شود تا افتادگی پوست را کاهش دهد و بنابراین می توانید یک بار دیگر پوستی جوان تر داشته باشید.

همچنین برخی از روش‌ها وجود دارد که در آن پوست اضافی برداشته می‌شود تا اطمینان حاصل شود که می‌توانید ویژگی‌های طبیعی و جوان‌تر خود را دوباره به دست آورید، اما اکنون به دلیل مزایای استفاده از جت پلاسما، نیازی به ادامه مسیر جراحی ندارید.

قلم برای فرآیند سفت شدن پوست فناوری سفت کردن پوست، پلاسما، به سرعت در حال توسعه است و مشتریان بیشتری را می‌بینیم که در نقاطی از صورت یا بدن خود درخواست این روش را می‌کنند، که احساس می‌کنند از آسیب‌های شروع روند پیری رنج می‌برند.

چرا به سفت کردن پوست نیاز دارید ؟

دو فیبر مهم در پوست وجود دارد که به نام های الاستین و کلاژن شناخته می شوند. آنها معمولاً به عنوان پروتئین های جوان شناخته می شوند. کلاژن برای تقویت پوست مهم است، در حالی که الاستیک پوست شما را انعطاف‌پذیر نگه می‌دارد و به شما اطمینان می‌دهد که وقتی آن را کشش می‌دهید، پوست به حالت اولیه خود برمی‌گردد. این دو پروتئین در عمیق ترین قسمت های پوست بالای لایه چربی تشکیل می شوند. با گذشت زمان، بدن تولید این دو پروتئین مهم را کاهش می دهد.

به غیر از افزایش سن، دلایل مختلفی وجود دارد که باعث توقف تولید کلاژن و الاستین در بدن می شود، مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید، سیگار کشیدن، آلاینده ها و سطوح بالای رادیکال های آزاد در بدن. باید بدانید که هر چه آنتی اکسیدان کمتری در بدن خود داشته باشیم، آسیب بیشتری به پوست ما وارد می شود که منجر به افتادگی پوست و احتمالا نیاز به سفت شدن پوست می شود.

زمانی که تولید کلاژن و الاستین در بدن کاهش یابد، پوست خاصیت ارتجاعی خود را تا حد زیادی از دست می دهد و سلول های پوست به این سرعت بازسازی نمی شوند. این نقطه ای است که ممکن است پوست شما خسته و پیر به نظر برسد. برای بازگرداندن خاصیت ارتجاعی پوست می توانید از فرآیند سفت کردن پوست استفاده کنید. درمان با قلم پلاسما جت برای سفت کردن پوست، این دو پروتئین حیاتی را در ناحیه تحت درمان تقویت می کند و در نتیجه ظاهر جوانی به پوست باز می گردد.

ماندگاری نتایج پلاسما جت | بهترین تزریق چربی اصفهان

چه زمانی باید سفت کردن پوست را در نظر گرفت ؟

باید بدانید که سفت کردن پوست برای همه مناسب نیست. به همین دلیل می توانید در شرایط زیر سفت کردن پوست را در نظر بگیرید.

  1. شما متوجه افتادگی خفیف تا متوسط ​​در قسمت های مختلف بدن مانند گردن، صورت، شکم و بازو شده اید.
  2. شما می خواهید کیفیت و خاصیت ارتجاعی پوست خود را بهبود ببخشید.
  3. بعد از عمل، شلی باقی مانده در پوست وجود دارد.
  4. شما از روند جراحی استفاده شده برای کاهش شلی پوست راضی نیستید.

سفت کردن پوست چگونه انجام می شود؟

هنگامی که از پلاسما جت استفاده می شود، این درمان تولید هورمون های سفت کننده پوست را تحریک می کند تا اطمینان حاصل شود که به راحتی می توانید پوستی جوان تر را برای مدت طولانی حفظ کنید. با این حال، به یاد داشته باشید که روند پیری طبیعی است. به این معنی که ممکن است مجبور شوید چند بار این روند را انجام دهید. تا به سفتی در ناحیه ای که به آن الهام می دهید برسید.

فواید سفت کردن پوست

سفت کردن پوست فواید مختلفی دارد که به شما خواهد رسید. بهترین چیز در مورد فرآیند سفت کردن پوست این است که به شما کمک می کند برای مدت طولانی تری جوان تر به نظر برسید. شما می توانید ویژگی های جوان تر خود را حفظ کنید که ظاهر شما را بهبود می بخشد و سطح اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد.

بهترین تزریق چربی اصفهان | نباید های پلاسما درمانی بینی

آیا سفت کردن پوست بی خطر است؟

سوال مهمی که اغلب افراد هنگام سفت شدن پوست می پرسند این است که آیا این کار بی خطر است یا خیر. باید بدانید که این فرآیند بی خطر است، اما باید مطمئن شوید که تمام دستورالعمل های ارائه شده توسط متخصص تزریق چربی درمان خود را دنبال می کنید. اطمینان حاصل کنید که از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت می کنید. و همچنین از مصرف بیش از حد الکل خودداری کنید و سیگار را ترک کنید. اگر می خواهید مطمئن شوید که اثرات طولانی تر خواهد بود.

 

بیشتر مطالعه کنید :

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید