بهترین فناوری روز دنیا در روش تزریق چربی

بهترین تزریق چربی اصفهان | بهترین فناوری روز دنیا در روش تزریق چربی

بهترین روش تزریق چربی با فناوری روز دنیا

روش تزریق چربی | امروزه روش‌های مختلفی برای جوان سازی پوست توسط محققان معرفی می‌شود. روش‌هایی که با بهره‌گیری از مواد و تجهیزات نوین به شادابی و طراوت پوست کمک می‌کنند. طبیعی است که پوست انسان پس از گذر از دوره‌ی جوانی دچار چین و چروک شود. اگرچه پیری در چروک شدن پوست بی‌تاثیر نیست، اما دلایل مهم‌تری وجود دارند که منجر به از دست رفتن شادابی پوست می‌شوند. کاهش چربی پوست منجر به برجسته شدن استخوان چانه، شقیقه و گونه‌ها می‌شود. ادامه‌ی این پروسه تاثیرات بدی در زیبایی افراد دارد.

افرادی که نسبت به این مشکلات بی‌تفاوتند، دچار پیری زودرس پوست می‌شوند. بهترین تزریق چربی اصفهان یکی از روش‌هایی است که در رفع این مشکلات موثر است. خوشبختانه تا به امروز تزریق چربی به صورت نتایج رضایت بخشی برای اغلب متقاضیان داشته است. لذا در این مطلب به معرفی بهترین روش تزریق چربی که در کلینیک بهترین تزریق چربی اصفهان دکتر مسیح شمعی  اجرا می‌شود، می‌پردازیم.

بهترین تزریق چربی اصفهان |ترمیم تزریق چربی صورت و نکات مهم آن .

هدف از تزریق چربی چیست؟

وجود بافت چربی در بدن مزایای مختلفی دارد، به عنوان مثال موجب محافظت از اندام‌های داخلی بدن و پر نشان داده شدن اندام‌ها و عضوهای خارجی مانند گونه‌ها، چانه و ران‌ها می‌شود. برخی افراد فکر می‌کنند که راز زیبایی در از دست دادن کامل چربی‌های بدن است اما باید بدانید که این عقیده اشتباه است و کاهش بیش از حد چربی موجب پیر شدن ظاهر و ناموزون شدن استایل می‌شود.

برخی افراد به دلایل مختلف همچون ابتلا به بیماری‌های مختلف، شرایط ارثی، مصرف داروی خاص، رژیم سخت غذایی و … ممکن است دچار از دست دادن چربی‌های خود شوند و به دنبال آن شاهد پیر شدن صورت و استخوانی شدن اندام‌های بدن خود گردند و از این رو به دنبال راهی برای بازگرداندن حجم به اندام‌های خود خواهند گشت.

برداشت چربی از بدن برای تزریق به نواحی مختلف صورت و بدن یک راه ایمن، سریع و بسیار موثر در بازگرداندن حجم چربی و ظاهر پُرتر می‌شود. به طور کلی پیوند چربی که به آن انتقال چربی یا تزریق چربی نیز گفته می‌شود، فرآیندی جراحی است که طی آن چربی از یک ناحیه بدن به ناحیه دیگر منتقل می‌شود و هدف آن بهبود یا افزایش حجم ناحیه‌ای است که چربی در آن تزریق می‌شود.

بهترین تزریق چربی اصفهان | ویژگی های پزشک تزریق چربی

معرفی جدیدترین روش تزریق چربی

می‌دانیم که وجود مقادیری چربی در نواحی بدن در زیر پوست، زیبایی بخش چهره و اندام خواهد بود. این میزان چربی معمولا در زیر پوست افراد وجود دارد تا زمانی که بدن وارد چرخه‌ میانسالی و پیری می‌شود. در این مراحل طبیعی است که بدن به مرور تحلیل می‌رود و پوست شادابی سابق را ندارد. تزریق چربی به قسمت‌هایی که چربی طبیعی آن به دلیل لاغر شدن یا پیری تحلیل رفته است، کمک می‌کند همچنان چهره‌ شادابی داشته باشید.

در واقع زمانی که چربی زیر پوست از بین می‌رود، پوست چروک شده و حالتی افتاده به خود می‌گیرد. تزریق چربی این مشکل را به خوبی برطرف می‌کند. البته به شرطی که از بهترین روش تزریق چربی و متخصص باتجربه برای انجام این کار کمک گرفته شود. جدیدترین روش تزریق چربی به صورت بسیاری از خطوط و چین‌های به وجود آمده در سطح پوست را برطرف می‌کند.

استفاده از جدیدترین روش تزریق چربی در ناحیه صورت

چربی بدن افراد یکی از گزینه‌های مناسب برای تزریق به عنوان پرکننده‌ صورت است. چربی که از بدن خود فرد برداشته می‌شود، به عنوان سازگارترین ماده شناخته می‌شود که ماندگاری بیشتری نسبت به سایر فیلرها دارد. برای این کار ابتدا ناحیه‌ مناسب برای برداشت چربی توسط متخصص تزریق چربی و تزریق ژل اصفهان انتخاب می‌شود. این نواحی معمولا باسن و یا شکم هستند. در حالت معمول ۵۰ درصد از چربی تزریق شده زنده می‌ماند که به طور دائمی تثبیت می‌شود.

بهترین تزریق چربی اصفهان |عملکرد بهترین تزریق چربی اصفهان

مراقبت های پس از تزریق چربی به صورت

انجام هر عمل زیبایی نیازمند رعایت مجموعه‌ای از اصول مراقبتی پس از عمل است. برای به دست آوردن بهترین نتایج لازم است نکات مراقبتی که توسط پزشک توصیه می‌شود، به دقت رعایت شوند:

  1. نکته‌ نخست برای پیشگیری از عفونت‌های احتمالی، مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها تا زمان ترمیم کامل جراحت‌هاست.
  2. تا جایی که می‌توانید به نواحی تزریقی دست نزنید. هرگونه فشار ممکن است نتایج مورد انتظار را تحت تاثیر قرار دهد.
  3. از قرار گرفتن در معرض آفتاب و گرما دوری کنید.
  4. ترجیحا تا یک ماه فعالیت‌های ورزشی را تعطیل کنید.
  5. داروها و کرم‌های مرطوب‌کننده را مطابق با نظر پزشک مصرف کنید.
  6. برای ثابت نگهداشتن سر خود در حین خواب از دو بالش استفاده کنید.

دوره‌ی نقاهت بسته به سیستم بدنی فرد و حدودا ۷ تا ۱۰ روز طول می‌کشد. در صورتی که نکات مراقبتی را به دقت رعایت کنید، این زمان کوتاه‌تر می‌شود و نتیجه‌ کار را زودتر مشاهده خواهید کرد.

متخصص بهترین تزریق چربی اصفهان

بهترین روش تزریق چربی در کلینیک دکتر مسیح شمعی 

اگر انتظار دارید نتایج دلخواهی کسب کنید، باید بهترین روش تزریق چربی به صورت را انتخاب کنید. انجام بهترین روش تزریق چربی مستلزم دانش و تجربه‌ی بالایی است که از عهده‌ی هر فردی بر نمی‌آید. بنابراین تجربه و مهارت متخصص، اجرای روش و نیز سابقه‌ی کلینیک تاثیر بسزایی در نتیجه‌ی کار دارد.

اینجاست که نام کلینیک دکتر مسیح شمعی به میان می‌آید. مرکز تخصصی تزریق چربی و تزریق ژل لب اصفهان با در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات نوین، رقابت پایاپایی با بهترین مراکز زیبایی دنیا دارد. دانش و تجربه‌ی کادر اجرایی این مرکز مطابق با آخرین پیشرفت‌های روز دنیاست. لذا عزیزانی که تمایل به انجام هریک از پروسه‌های ترمیمی و زیبایی برای پوست و موهای خود را دارند، می‌توانند با ما در این مرکز در تماس باشند.

 


مطالب پیشنهادی و خواندنی : 

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید