از جدیدترین روش تزریق چربی به صورت چه می دانید ؟

بهترین تزریق چربی اصفهان | جدیدترین روش تزریق چربی

جدیدترین روش تزریق چربی به صورت

جدیدترین روش تزریق چربی | در این بخش به روش های جدید و موثر برای تزریق چربی می پردازیم با ما همراه باشید :

استفاده از فناوری میکروفت برای تزریق چربی

یکی از مراحلی که در تزریق چربی بسیار مهم است، اعمال تزریق چربی روش میکروفت برای به بدست آمدن نتیجه‌ی بهتر است اما مکانیزم میکروفت چیست و چگونه به بهتر شدن نتیجه‌ تزریق چربی کمک می‌کند؟ باید بدانید که چربی ساکشن شده مستقیما به ناحیه‌ مورد نظر تزریق نمی‌شود. در این میان یک مرحله تصفیه‌ چربی صورت می‌گیرد. به این معنا که چربی ساکشن شده برای عملکرد بهتر، باید به ذرات بسیار ریزی تبدیل شود. فناوری میکروفت به روش ریز کردن بافت‌های چربی گفته می‌شود.

در واقع در روش میکروفت، بافت ساکشن شده به ذرات میکرومتری تقسیم می‌شود تا در نهایت تزریق بهتری انجام شود. ذرات میکرومتری چربی، سازگاری بهتری با بافت صورت پیدا می‌کنند؛ دوره نقاهت پس از تزریق کوتاه‌تر می‌شود و در نهایت اینکه عوارض احتمالی پس از تزریق تا حد قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. روش دیگری که در فرآیند تزریق چربی پیشنهاد می‌شود، نانوفت است.

بهترین تزریق چربی اصفهان | عوارض تزریق چربی

نانوفت؛ بهترین روش تزریق چربی به صورت

روشی که نه تنها برای افزایش حجم صورت، بلکه برای جوانسازی پوست و ترمیم پوست های آسیب دیده استفاده می‌شود. در این روش، مقدار چربی که از ناحیه اهداکننده برداشت شده است، فیلتر می‌شود. در نهایت مایعی با ذرات نانومتری از چربی خواهیم داشت که منبع ارزشمندی از سلول‌های بنیادی است.

هم اکنون روش نانوفت به عنوان بهترین روش انتقال چربی شناخته می‌شود چرا که پس از تزریق به مرور شاهد بازسازی پوست و ترمیم نواحی آسیب دیده‌ پوست خواهیم بود. این پدیده، متاثر از فعالیت سلول‌های بنیادی است. روش نانوفت به مراتب نتیجه‌ عالی‌تری برای افراد خواهد داشت. محققان معتقد هستند روش نانوفت ماندگاری و تاثیر بیشتری در مقایسه با روش‌های پیشین دارد. محلول یکنواخت و غلیظ از چربی‌های حاوی سلول‌های بنیادی به بهترین شکل ممکن روی صورت می‌نشیند.

در نتیجه‌ی اجرای تزریق چربی روش نانوفت در کلینیک دکتر مسیح شمعی، مشکلاتی نظیر گودی و تیرگی زیر چشم، در مدت کوتاهی برطرف می‌شود. لازم به ذکر است که هر دو روش میکروفت و نانوفت در مرکز زیبایی هلیا تحت نظر متخصصان باتجربه و با در اختیار داشتن تجهیزات ویژه‌ این روش‌ها انجام می‌شود. لذا برای کسب اطلاعات لازم در خصوص هر یک از این روش‌ها می‌توانید با همکاران ما در این مرکز تماس حاصل فرمایید.

تزریق چربی به روش بایوفت

بایوفت نوعی روش برای تزریق چربی زیر پوست است که بدون نیاز به بیهوشی به منظور رفع سلولیت و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست انجام می‌شود. روش بایوفت افزایش حجم قسمت‌های خاصی از بدن و صورت که ورزش نمی‌تواند تحت تاثیرشان قرار دهد را باعث می‌شود. این متد همانند دیگر روش‌های تزریق چربی تا حدی باعث تورم، قرمزی و التهاب نسبی می‌گردد. بسیاری از پزشکان بایوفت را روشی کم هزینه‌تر، موثرتر و آسان‌تر از تزریق چربی بعد از لیپوماتیک می‌دانند.

بهترین تزریق چربی اصفهان |ترمیم تزریق چربی صورت و نکات مهم آن .

تزریق چربی به روش بادی جت

تکنیک تزریق چربی با بادی جت نشان دهنده یک پیشرفت واقعی برای افرادی است که قصد افزایش حجم اندام‌های خود را دارند. در واقع بادی جت یک سیستم جدید برای لیپوماتیک (چربی کشی) است که از تزریق آب به صورت ضربانی از طریق کانول لیپوساکشن (لوله کوچک) استفاده می‌کند، ورود ضربانی و ملایم آب به بافت‌ها باعث از بین رفتن سلول‌های چربی می‌شود و پزشک را قادر می‌سازد که چربی‌ها را از بدن خارج نماید.

چربی خارج شده قبل از اینکه مجددا به نقاط مورد نظر بدن تزریق شود باید خالص سازی شود و به همین منظور وارد دستگاه سانتریفیوژ خواهد شد. بعد از تخلیص و یکدست شدن چربی، آماده تزریق به صورت و دیگر نقاط بدن می‌باشد. در حالت کلی بادی جت روشی ملایم است و بنابراین معمولاً تورم، کبودی و درد کمتری نسبت به روش‌های سنتی دارد و این بدان معناست که زمان استراحت کمتری برای زیباجویان پس از جراحی در نظر گرفته خواهد شد. به لطف اثر ملایم بادی جت، بافت اطراف نواحی مورد نظر، اعصاب و ساختارهای عروقی تقریباً آسیب ندیده باقی می‌مانند و این امر خطرات مربوط به خروج چربی را به حداقل می‌رساند و نتیجه را به میزان قابل توجهی بهبود می‌بخشد.

مزایا و معایب جدیدترین روش تزریق چربی به صورت

انتقال چربی از نواحی دیگر بدن به صورت، عمل پیوند چربی یا همان تزریق چربی شناخته می‌شود. این روش از جمله روش‌های کم‌تهاجمی برای زیباسازی صورت و بدن است. فرآیند برداشت چربی با تکیه بر تکنیک‌های مدرن لیپوساکشن به آرامی و با دقت بالایی انجام می‌شود. مهم‌ترین مزیت این روش همان حذف نواقص و بازگردانی چربی از دست رفته است که در نهایت زیبایی را به چهره‌ فرد بازمی‌گرداند.

با توجه به اینکه چربی از بدن خود فرد گرفته می‌شود، احتمال پس زدن چربی توسط بدن و خطر عفونت بسیار کم است. نتایجی که در ابتدای تزریق چربی مشاهده می‌شود موقتی هستند و پس از مدتی نیاز به تمدید مجدد دارند. این نکته به عنوان یکی از کاستی‌های روش تزریق چربی معرفی می‌شود.

بهترین تزریق چربی اصفهان | جدیدترین روش تزریق چربی.

کاندیدای جدیدترین روش تزریق چربی به صورت

افرادی که متقاضی تزریق چربی به صورت خود هستند، باید انتظارات واقع‌بینانه‌ای از نتایج این روش داشته باشند. بنابراین پیش از اجرای روش در جلسه‌ مشاوره انتظارات خود را به طور واضح با پزشک خود در میان بگذارید. تقریبا محدودیتی برای افرادی که خواهان تزریق چربی به صورت خود هستند، وجود ندارد.

اگر چه مراجعه کنندگان باید از سلامت جسمی برخوردار باشند. همچنین قبل از معالجه، فرد باید به وزن ثابت خود رسیده باشد. اگر قصد عمل زیبایی بینی دارید، تزریق چربی را به مدتی پس از این کار موکول کنید چرا که ورم ناشی از جراحت بینی تاثیر منفی در نتیجه‌ تزریق چربی خواهد داشت.

عوارض تزریق چربی به صورت

همانطور که پیش از این اعلام شد، روش تزریق چربی به دلیل سازگاری بالا با بدن، از عوارض چندانی برخوردار نیست. احتمال ایجاد عفونت در این روش بسیار اندک است. مشکلات عفونتی ممکن است به دلایل عدم رعایت مسائل بهداشتی توسط پزشک ایجاد شود. بنابراین برای پیشگیری از این مشکلات نسبت به انتخاب مرکز زیبایی نهایت دقت و حساسیت را لحاظ کنید. روش برداشت چربی با ظرافت کامل انجام می‌شود. جراحت مختصری که در ناحیه‌ برداشت ایجاد می‌شود که پس از چند روز ترمیم شده و اثری از آن بجا نمی‌ماند.

زمان نقاهت این عمل برای هر فرد متفاوت است. اما در حالت کلی بین ۷ تا ۱۰ روز خواهد بود. در این مدت تورم ایجاد شده به مرور درمان می‌شود. در حالت کلی می‌توان نتایج نهایی تزریق را بعد از ۶ ماه مشاهده کرد. اگر چه پس از خوابیدن ورم، اثر تزریق تا حدودی مشخص می‌شود.

 

بهترین تزریق چربی اصفهان دکتر مسیح شمعی :

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید