با جدیدترین متد تزریق چربی آشنا شوید :

بهترین تزریق چربی اصفهان | جدیدترین متد تزریق چربی

جدیدترین روش تزریق چربی

جدیدترین تزریق چربی | با پیشرفت علم پزشکی و افزایش تقاضا برای عمل های زیبایی، روش های زیادی برای جوان سازی اندام های بدن ابداع شده است. یکی از روش های فرم دهی و از بین بردن چین و چروک های بدن، تزریق چربی است.

این عمل در سال‌های اخیر همواره در حال پیشرفت و تغییرات در زمینه های مختلف بوده است. یکی از روش های نوین جوان سازی و حالت دهی به اعضای بدن، بهترین تزریق چربی به روش نانوفت است. با افزایش سن، قدرت کلاژن ‌سازی پوست کاهش پیدا کرده و به همین دلیل دچار چین و چروک می شود. در سنین بالاتر نیز چربی های زیر پوستی جذب شده و شاهد کاهش حجم برخی از اندام های بدن خواهیم بود.

بعلاوه افرادی ممکن است در سنین جوانی به دلیل عدم تناسب در صورت، اندام و یا کوچک بودن برخی از اعضای بدن، قصد انجام این عمل را داشته باشند. در چنین شرایطی عمل تزریق چربی به روش نانوفت می‌ تواند مفید باشد.

منظور از تزریق چربی نانوفت چیست؟

نانوفت یا نانو چربی، روشی نوین در زمینه جراحی تزریق چربی است که نسبت به روش‌های قدیمی مزایای بیشتر و معایب محدود تری دارد. در این روش چربی ها فرآوری شده و دارای سلول های بنیادی با غلظت بالا هستند. وجود این سلول ها باعث ترمیم بافت و بهبود نتایج می شود. همچنین وجود سلول های بنیادی باعث تولید کلاژن و در نتیجه جوان سازی و بالا رفتن خاصیت کشسانی پوست می شود.

بهترین تزریق چربی اصفهان | تزریق چربی نانوفت

نانوفت چه تاثیراتی روی پوست دارد؟

استفاده از نانوفت تاثیرات حیرت انگیزی روی بدن دارد. از جمله تاثیرات این روش می ‌توان به جوان سازی پوست، رفع آسیب های پوستی، بهبود پوست سوخته، رفع کبودی، رفع چین و چروک پوست و از بین رفتن جای زخم اشاره کرد.

روش انجام تزریق چربی به روش نانوفت

برای انجام تزریق چربی نانوفت لازم است ابتدا چربی لازم از ناحیه هایی همچون شکم، باسن و ران (به انتخاب و تشخیص پزشک ) استخراج شود که به این منظور از عمل لیپوساکشن و لیپوماتیک استفاده خواهد شد. برش هایی در محل مورد نظر ایجاد شده و لوله کانولا به زیر پوست هدایت می ‌شود. با استفاده از این لوله، بافت چربی سست شده و به وسیله دستگاه ساکشن استخراج می شود‌.

پس از این مرحله جراح به خارج کردن مواد اضافه از چربی ‌ها و فرآوری آن می پردازد. در این مرحله چربی ها غنی شده و سلولهای بنیادی به آن اضافه می ‌شود. برای اینکه بیمار در حین عمل دردی احساس نکند، از ترکیب آدرنالین و بی حس کننده موضعی در ناحیه اهدا کننده چربی استفاده می شود. پس از این که چربی لازم جدا شد، برش های ایجاد شده بخیه می شود. همچنین در محل تزریق چربی نانوفت، داروی بی حسی تزریق شده تا در این ناحیه نیز دردی احساس نشود. پس از آن چربی فرآوری شده به محل مورد نظر تزریق می ‌شود.

به این منظور باید از سوزن های تیز و بسیار باریک استفاده شود. جراح پس از هر بار تزریق باید سوزن را ضدعفونی کرده تا از بروز عفونت جلوگیری شود. این عمل خطری به همراه نداشته و دوره نقاهت تزریق چربی در این روش کوتاه است. پروسه انجام این عمل بسته به محل تزریق بین 2 تا 4 ساعت طول می کشد.

بهترین تزریق چربی اصفهان | از مزیت و معایب تزریق چربی نانوفت باخبر شوید

مقایسه نانوفت با دیگر روش‌های تزریق چربی

در دنیای امروز برای تزریق چربی از دو روش استفاده می‌شود که به نام‌های نانوفت و میکروفت شناخته می‌شوند. در هیچ یک از این دو روش، چربی به صورت مستقیم به ناحیه مورد نظر تزریق نمی‌شود؛ بلکه با استفاده از روش‌های خاصی، این سلول‌ها به بسته‌های کوچک‌تری در اندازه‌های میکروسکوپی تبدیل می‌شوند. اصلی‌ترین تفاوت میان روش‌های میکروفت و نانوفت، اندازه سلول‌های چربی تزریق شده است.

در روش میکروفت سلول‌های چربی برداشت شده پس از فرآوری و تصفیه به صورت بسته‌های میکرومتری درمی‌آیند. البته در این روش بر خلاف نانوفت خبری از سلول‌های بنیادی که باعث غلیظ شدن محلول چربی می‌شوند، نیست. اما نکته مهم اینجا است که روش میکروفت، می‌تواند برای حجیم سازی قسمت‌های مختلف هم مورد استفاده قرار بگیرد. این نوع از سلول‌های بزرگ‌تر، سازگاری خوبی با بافت دارند و می‌توانند به خوبی حجم از دست رفته را جبران کنند.

یکی دیگر از اصطلاحاتی که ممکن است در زمان بررسی روش‌های تزریق چربی به چشمتان بخورد؛ بایوفت است. اما سوال اینجا است که آیا روشی به نام بایوفت یا Biofat در دنیای زیبایی وجود خارجی دارد؟ نکته مهم اینجا است که این روش در واقع یک حربه تبلیغاتی است.

به همین دلیل است که در آن تاکید می‌شود که بایوفت یک روش برای تزریق چربی بدون تورم است. باید بدانید که تورم یکی از عارضه‌های طبیعی ناشی از تزریق چربی است؛ بنابراین اگر کسی ادعا کرد که می‌تواند این روش را بدون تورم انجام دهد، باید به صحت حرف او شک کنید. زیرا در این روش‌ها معمولا از ژل‌های نیمه دائمی برای شبیه‌سازی نتایج تزریق چربی استفاده می‌شود.

بهترین تزریق چربی اصفهان | تزریق نانوفت

مطالب پیشنهادی دکتر مسیح شمعی بهترین تزریق چربی اصفهان

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید