لاغری با تکنیک کرایو لیپولیز

بهترین تزریق چربی اصفهان | تکنیک کرایو لیپولیز

روش لاغری به روش کرایو لیپولیز یا مجسمه سازی سرد

تکنیک کرایو لیپولیز پزشک از لیزر و محصولات زیبایی در بیمارستان استفاده می کند. این درمان هرگز درمان وسیع و سختی نخواهد داشت اما در سراسر جهان شیوع زیادی نداشته است و توسط سازمان بهداشت جهانی مورد تایید قرار گرفته است و روش آن به این گونه است که با استفاده از یخ کردن سلول های چربی آن ها را به طور دائمی در ناحیه خاصی از بدن از بین می برد و برعکس لیپوساکشن هیچ ماده بی حس کننده ای در این نوع درمان مورد استفاده قرار نمی گیرد. کاسته می شود.

در هنگام انجام این روش لاغری، یک دستگاه خنک کننده حدود یک ساعت به بدن شما متصل شده که مدت زمان آن به موضعی که نیاز به فریز کردن چربی نیاز دارد بستگی خواهد داشت. تقریباً طی هر درمان 20 درصد از چربی ها موجود در منطقه مورد نظر، چانه یا شکم باشد یا بازوها، باسن یا پشت، فریز شده و از بین خواهد رفت. سپس در طی چند هفته آینده خودبخود از دست این سلول های مرده خلاص شده و بعد از این مدت شکل جدید بدن خود را خواهید دید.

درمان با تکنیک کرایو لیپولیز تا چه مدت باقی می ماند؟

طبق مطالعات و آزمایشات انجام شده مدت زمان پایداری این روش تقریباً بلند مدت است . نکته جالب اینجاست که سلول های چربی ما بعد از این دوره توانایی ساخت خود را دوباره پیدا می کنند اما مثل قبل روی این قسمت ها پدیدار نمی شوند و بنابراین تعداد سلول های چربی نسبت به قبل کاهش پیدا می کند. تنها در صورت کاهش و اضافه وزن، چربی های آن قسمت کم و زیاد می شود. بعد از استفاده از این روش حدود 20 تا 25 درصد از چربی ها فریز می شوند و در طول درمان از بین می روند و تقریباً سه ماه طول می کشد تا بدن شما بتواند به طور کامل چربی های تحت تاثیر را از خود دفع کند.

علت این که می توان این روش را بدون صدمه دائمی به پوست، عضلات، اعصاب و دیگر سلول های منطقه فریز شده انجام داد این است که چربی نسبت به دیگر سلول های بدن حساسیت بیشتری به دما دارد. این بدان معناست که سلول های چربی زودتر دچار مرگ شده بدون این که آسیبی به دیگر سلول ها وارد شود.

بهترین تزریق چربی اصفهان | سوالات رایج پیرامون کرایولیپولیز لاغری

چه کسی فرد مناسبی برای لاغری به روش کرایو لیپولیز یا مجسمه ی سرد می باشد ؟

اگر در این قسمت ها چربی زیادی را مشاهده می کنید و با هیچ نوع رژیمی و هیچ نوع ورزشی نمی توانید از مقدار این چربی ها بکاهید، می توانید از این روش استفاده کنید. البته میزان چربی شما باید به قدری باشد که پوست شما کاملا خودش را انداخته باشد و دچار سلولیت شده باشید. معمولا برای قسمت های داخلی و بیرونی ران و زانو و چربی های کمر و زیر شکم از این درمان استفاده می کنند. هر کسی که می خواهد اندام خود را تغییر دهد، می تواند از این روش استفاده کند و البته که قبل از انجام این درمان از شما آزمایش های لازم را از شما می گیرند.
افراد نتیجه متفاوتی از این روش می بینند

بیشتر مطالعه کنید : 

برای ارتباط با ما کلیک کنید . 

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید