پاسخ به سوالات پرتکرار تزریق ژل پروفایلو

بهترین تزریق چربی اصفهان | بهترین تزریق ژل لب اصفهان | پاسخ به سوالات پرتکرار تزریق ژل پروفایلو

سوالات متداول پیرامون تزریق ژل پروفایلو

در این بخش به سوالاتی پیرامون تزریق ژل پروفایلو پاسخ می دهیم :

۱- آیا باید انتظار ایجاد برآمدگی در محل تزریق پروفایلو را داشت؟ این برآمدگی ها تا چه مدت باقی می مانند؟

جواب: پس از انجام درمان پروفایلو این امکان وجود دارد که برآمدگی های موضعی در محل تزریق به وجود آیند. این برآمدگی ها معمولا ۴ تا ۶ ساعت پس از درمان فروکش می کنند،  اما می توانند تا ۲۴ ساعت نیز دوام داشته باشند.

همه افراد به این تورم ها دچار نمی شوند. در صورت انجام درمان و داشتن نگرانی با پزشک، تماس بگیرید.

۲- آیا پس از انجام درمان، به استراحت نیاز خواهم داشت؟

جواب: مدت استراحت پس از این تزریق ژل پروفایلو، کمترین مقدار است. هنگامی که از تکنیک ۵ نقطه در هر طرف صورت برای تزریق استفاده می شود، هر نقطه بلافاصله قابل دیدن است. با این حال، این نقاط به سرعت شروع به فروکش کردن کرده و تا روز بعد به طور کامل از بین می روند.

پس از این درمان، توصیه می شود تا از انجام ورزش و فعالیت های فیزیکی به مدت ۲۴ ساعت اجتناب شود. لطفا علاوه بر آن، به مدت ۴۸ ساعت، از انجام فرایندهای زیبایی بیشتر خودداری نمایید.

همچنین، رفتن به سونا یا حمام بخار در چند روز اول پس از درمان توصیه نمی گردد. در صورت بروز هر گونه کبودی یا تورم مداوم بهترین کار اجتناب از قرار گیری در معرض نور خورشید است.

تزریق اشتباه ژل لب و جایگذاری نادرست | تزریق اشتباه ژل لب و جایگذاری نادرست

۳- چه زمانی نتایج را احساس خواهم کرد؟

جواب: فرد می تواند افزایش قوام، انعطاف پذیری و یک بهبود کلی در کیفیت پوست خود را تا حداکثر ۶ ماه احساس کند.

۴- آیا مردم متوجه خواهند شد که این درمان را انجام داده ام؟

جواب: معمولا، افراد قادر نیستند تا انجام این درمان را تشخیص دهند؛ اما این موضوع به مشکل پوستی درمان شده و همچنین نتایج دلخواه شما، بستگی دارد.

پروفایلو می تواند با افزایش تراکم بافتی، افتادگی پوست را به طرز قابل توجهی بهبود بخشد. برخی بیماران مقداری پوست خود را لیفت می کنند که این مورد می تواند جلب توجه کند.

اغلب بیماران بیان می کنند که دیگران از تازگی ظاهر آن ها تعریف کرده اما به ندرت درباره انجام هر گونه درمان از آن ها سوال پرسیده اند.

۵- آیا عوارض جانبی نیز وجود دارد؟

جواب: هیالورونیک اسید به خوبی توسط پوست تحمل می شود. تنها عوارض جانبی گزارش شده، کبودی و تورم خفیف در محل تزریق بوده است. این موارد نیز معمولا در بازه زمانی کوتاهی از بین رفته و ناشی از سوزن هستند، نه ژل پروفایلو !

۶- آیا تزریق ژل پروفایلو ایمن است؟

جواب: پروفایلو در فوریه ۲۰۱۵ در ایتالیا بهره برداری شد. از آن زمان به بعد در سر تا سر دنیا استفاده می شود. بیش از ۱۵۰ هزار نفر توسط این ماده درمان شده و هیچ واکنش نامطلوبی از آن گزارش نشده است.

پروفایلو از نظر ایمنی، سازگاری زیستی بالایی دارد؛ زیرا از هیالورونیک اسید طبیعی و بسیار خالص تهیه شده و بدون اضافه کردن هر گونه ماده شیمیایی اتصال دهنده (کراس لینک) پایدار شده است.

این مورد خطر بروز واکنش های نامطلوب را کاهش می دهد. پروفایلو جوایز متعددی را از آن خود کرده است.

۷- چگونه می توانم بدانم که عوارض جانبی عادی بوده و یا موردی جدی رخ داده است؟

جواب: عوارض جانبی رایج پس از درمان، قرمزی خفیف، تورم خفیف و کبودی احتمالی می باشد. امکان دارد ناحیه درمان، حساسیت به لمس داشته باشد؛ اما تمامی این عوارض جانبی عادی بوده و پس از چند روز فروکش می کنند. با این حال احتمال دارد تا یک هفته نیز به طول انجامد.

ابتلا به عوارض جانبی جدی بسیار غیر رایج است؛ با این حال در صورت تجربه هر کدام از موارد زیر، فورا با کلینیک دکتر مسیح شمعی  تماس گرفته و در صورتی که پس از چند ساعت بهبودی حاصل نشد، به پزشک مراجعه کنید.

  • تورمی که با گذشت زمان بدتر می شود.
  • افزایش درد و شدید تر شدن آن با گذشت زمان
  • احساس گرما در پوست، افزایش قرمزی و بدتر شدن آن با گذشت زمان
  • افزایش درد در این ناحیه، رنگ پریدگی یا سفید و خاکستری شدن پوست نزدیک به ناحیه درمان یا در امتداد طرفین بینی در روز انجام درمان و روز بعد از آن
  • احساس ناخوشی عمومی در روز های پس از درمان

۸- در صورتی که از نتایج راضی نبوده و یا بسیار غیر طبیعی به نظر برسم، چه کاری باید انجام دهم؟

جواب: درمان های فیلر پوستی برای همه یکسان نبوده و فردی که تزریق می کند، بهترین ظاهر فرد را در مشاوره ای دقیق با او در میان می گذرد. ما به شما این اطمینان را می دهیم که درمان شما به صورت کاملا ایمن انجام شده و طبق خواسته های شما در جلسه مشاوره خواهد بود.

فیلر های پوستی درمان هایی محبوب هستند؛ زیرا اغلب افراد از نتایج آن کاملا راضی اند. فردی که تزریق را انجام می دهد، تلاش خواهد کرد تا انتظارات شما را به طور کامل درک کند.

۹- چه کاری می توانم انجام دهم تا از بدست آوردن بهترین نتایج درمان های تزریقی خود مطمئن شوم؟

جواب: در اینجا چند نکته جهت ارتقا نتایج روش های درمانی آورده شده است:

روز قبل از درمان خود از مصرف هر گونه الکل خودداری کنید. این کار برای به حداقل رساندن احتمال کبودی، مفید است.

یک هفته قبل از درمان، از مصرف آسپرین، ایبو پروفن یا هر گونه داروی ضد التهابی دیگر خودداری کنید؛ زیرا این داروها خطر بروز کبودی را افزایش می دهند.

لطفا تا یک هفته پس از انجام درمان خود، هیچ گونه درمان مرتبط با صورت را برنامه ریزی نکنید. از جمله این درمان ها می توان به لایه برداری، وکس، نخ کشی (لیفت)، آرایش نیمه دائم و… اشاره کرد. انجام هر کدام از این درمان ها در هر زمانی قبل از انجام بوتاکس مشکلی ندارد.

لطفا از یک هفته قبل تا دو هفته پس از انجام درمان فیلر پوستی، انجام هیچ گونه درمان مرتبط با صورت را برنامه ریزی نکنید. از جمله این درمان ها می توان به لایه برداری، میکرودرم ابریژن و میکرو نیدلینگ اشاره کرد.

پس از انجام درمان، از توصیه های پس از درمانی که به شما داده می شود، با دقت پیروی کنید. لطفا بجز مواردی که از قبل با پزشک مطرح کرده اید، از اعمال هر گونه محصولات دیگر به پوست خود خودداری کنید.

منبع: Destinationskin

 

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید