توصیه قبل از تزریق ژل لب

بهترین تزریق چربی اصفهان | بهترین تزریق ژل لب اصفهان | توصیه قبل از تزریق ژل لب

 تزریق ژل لب و توصیه های قبل از آن

این روزها شاهد مدل های تزریق ژل لب هستیم که هر کدام از این مدلها دارای زیبایی های منحصر به فردی می باشد. در واقع حجیم بودن لب ها می تواند در زیبایی چهره افراد تاثیر بسیار مطلوبی بگذارد. با پیشرفت علم و دانش پزشکی امروزه انواع مدل های تزریق ژل در کلینیک های تخصصی و توسط پزشک انجام می شود.

نه تنها قشر جوان بلکه افراد مسنی که بر اثر افزایش سن حجم لب های خود را از دست داده اند، می توانند با تزریق ژل به لب ها زیبایی خود را مجددا به دست آورند. مدل های تزریق ژل برای لب بر اساس ویژگی های طبیعی لب هر فرد متفاوت خواهد بود.

با استفاده از روش های مختلف حجیم سازی و تزریق ژل انجام می شود. علاوه بر اینکه شما باید تزریق این ژل را به دست یک پزشک ماهر و متخصص بسپارید، باید هنر و سلیقه پزشک را نیز در نظر بگیرید.

در کنار حرفه، هنر نیز بسیار مهم است؛ به خصوص در مورد عضو مهم صورت که لب می باشد. شما می توانید با مشورت پزشک و تصمیم گیری در مورد مدل های تزریق ژل برای لب، یک مدل را انتخاب کنید و به نتیجه دلخواه برسید.

چرا از ژل لب استفاده می شود ؟

تزریق ژل به خصوص فیلرهای هیالورونیک اسید، برای حجم دهی لب ها استفاده می شوند. در گذشته، از فیلرهای کلاژنی نیز استفاده می شد.

بطور طبیعی حجم و اندازه لب پایین نسبت به لب بالا لب بیشتر است و  تقارن در دو طرف لبها  از نظر زیبایی بسیار مهم می باشد. ممکن است با افزایش سن در فرم لب ها از لحاظ حجم ، برجستگی و ارتفاع آن تغییراتی رخ دهد و زیبایی آن را کاهش دهد. ژل لب می تواند برای رفع تغییرات ایجاد شده و بازیابی زیبایی لب کاربرد داشته باشد.

در تزریق ژل لب به حجم و برجستگی قسمتهای حاشیه لب حجم بصورت قرینه افزوده می شود. تزریق ژل لب ، سبب آبرسانی بافت لب نیز می شود و علاوه بر زیباسازی لب، اثر احیایی نیز بر آن دارد. افرادی که از موهای زائد پشت لب ناراضی هستند می توانند از لیزر موهای زائد برای حذف آنها استفاده نمایند.

بهترین تزریق ژل لب اصفهان | بررسی مزایا و معایب تزریق ژل لب فانتزی

توصیه هایی بسیار مهم قبل از حجیم سازی لب با ژل

  1. قبل از هر گونه تزریقی باید لب معاینه شود تا اگر اختلال عملکردی وجود دارد مورد توجه قرار گیرد.
  2. فرم لب بایستی به سایز اولیه لب، ابعاد صورت و میمیک و دینامیک لب انتخاب شود و در حیطه طبیعی باشد.
  3. تزریق دو طرف لب بدون در نظر گرفتن قسمت مرکزی لبها درست نمی باشد.
  4. طبق اصول زیبایی شناسی، لب بالا بایستی بیست درصد کوچکتر و عقب تر از لب پایین باشد.
  5. در برخی مراجعین قبل از تزریق لب نیاز به اصلاحات دیگری مانند افزایش حجم سایز چانه وجود دارد.
  6. بهترین انتخاب برای افزایش حجم لب استفاده از ژل های هیالورونیک اسید می باشد البته مارک ژل و کیفیت برند آن هم بسیار مهم است.
  7. تبحر و تکنیک پزشک در تزریق بسیار حائز اهمیت است.
  8. تزریق در لب را می‌توان برحسب نیاز بیمار فقط در خطوط دور لب انجام داده و یا اینکه حجم خود لب‌ها را نیز افزایش داد. در هر یک از این موارد باید میزان مصرف ژل و هزینه بیمار را مدنظر قرار دهیم.

بیشتر مطالعه کنید : دکتر تزریق ژل لب و کلینیک معتبر

 

صفحه رسمی دکتر مسیح شمعی 

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید