نحوه تزریق ژل لب مدل چاک دار

بهترین تزریق چربی اصفهان | بهترین تزریق ژل لب اصفهان |نحوه تزریق ژل لب مدل چاک دار

تزریق ژل لب چاک دار

تزریق ژل لب مدل چاک دار | با انداختن نگاهی به مدل ها و افراد معروف در سراسر جهان، می توان به ویژگی هایی که این روز ها در افراد به عنوان استانداردهای زیبایی شناخته می شوند پی برد. از میان این ویژگی ها می توان به لب های حجیم و برجسته اشاره نمود. از این رو افراد بسیار زیادی هستند که با روش های مختلف سعی می کنند لب های خود را برجسته تر نشان دهند.

از معروف ترین و محبوب ترین این روش ها تزریق ژل به لب ها می باشد که خود نیز دارای انواع مدل های متفاوتی است. اگر شما نیز مانند بسیاری دیگر در فکر داشتن لب هایی برجسته با مدل چاک دار هستید، در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر به معرفی این مدل تزریق لب بپردازیم.

برای چاک دار کردن لب ها، ژل فیلر به قسمت وسط لب پایین تزریق می شود. برای این کار ابتدا شکافی در وسط لب پایین قرار داده می شود و بعد از آن ژل فیلر به اطراف آن تزریق می گردد .

حجیم شدن قسمت اطراف خط وسط لب پایین باعث به وجود آوردن شکلی می شود که به مدل چاک دار معروف است. وجود چاک یا خط در وسط لب پایین موجب می شود لب ها حالتی زیبا به خود بگیرند و در نتیجه چهره فرد و همچنین لبخند او زیباتر خواهد شد.

بهترین تزریق ژل لب اصفهان | تزریق ژل به لب در دنیای امروز

 تزریق ژل لب مدل چاک دار چه عوارضی دارد ؟

همان طور که پیش تر اشاره شد، روش های متفاوتی برای حجیم کردن لب ها وجود دارد. اما دلیلی که بسیاری تزریق ژل به لب هایشان را ترجیح می دهند، بی خطر و غیر تهاجمی بودن این روش است. بنابراین می توان گفت که فرد پس از تزریق، هیچ گونه عوارض جدی ای را تجربه نمی کند.

تنها ممکن است تا چند ساعت الی یک روز پس از تزریق، لب ها کبود، متورم و ملتهب شود و فرد احساس سوزش یا درد خفیف داشته باشد. با گذشت یک روز و همین طور قرار دادن یک کمپرس یخ بر روی لب ها، می توان از شر این عوارض های جزئی نیز خلاص شد.

 

بیشتر بخوانید : 

 

دکتر مسیح شمعی

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید