بررسی مزایا و معایب تزریق ژل لب فانتزی

بهترین تزریق چربی اصفهان | بهترین تزریق ژل لب اصفهان | بررسی مزایا و معایب تزریق ژل لب فانتزی

تزریق ژل لب مدل فانتزی

تزریق ژل لب فانتزی یکی از به روز ترین و ترند ترین مدل ها در عمل های زیبایی است. دغدغه داشتن چهره ای جذاب و لب هایی زیبا برای همه خانم ها، وجود دارد.
خیلی ها دوست دارند، لب هایی پر حجم داشته باشند. لب های شما عضو مهمی از صورت تان را تشکیل می دهند. در این مدل حجم زیادی از ژل به مرکز لب پایین و قسمت بالای لب شما تزریق می گردد.

بررسی مزیتها و معایب تزریق ژل فانتزی

یکی از معایب مورد توجه این ژل ها، کبودی هایی است که پس از تزریق در اطراف و روی لب ها ایجاد می گردد. همچنین برخی اوقات مشاهده می شود که در قسمت هایی از لب تورم ایجاد شده است. این ها عوارضی هستند که حتی اگر دست شما زخم هم شود یا ضربه ای به آن وارد شود، بر آن ایجاد می شود.
در این عمل نیز این عوارض محدود و سطحی ایجاد خواهند شد ولی به قدری سطحی و کم هستند که در قیاس با سایر مزایای استفاده از این ژل ها، ناچیز می باشند و دیده نمی شوند و بعد از مدت کوتاهی بر طرف خواهند شد.

اگر شما پوست حساسی داشته باشید، ممکن است پس از تزریق در محل هایی که سوزن به آن وارد شد است، قرمزی ایجاد می شود و این لکه ها نیز به دلیل ورود جسم نوک تیز است.

مدت زمانی که طول می کشد تا این موارد بهبود یابند، بسیار محدود است و در کم ترین زمان ممکن پس از تزریق ژل لب دیگر اثری از آن ها بر لب های شما و اطراف آن یافت نمی شود.
بهبودی این لک های قرمز نیز در سریع ترین زمان ممکن صورت می پذیرد. اما در این خصوص نکته ای مهم وجود دارد، که می بایست به آن توجه داشته باشید.

همچنین قابل ذکر است، که فرایند تزریق ژل لب اصلا دردی ندارد؛ این امر در مدت زمان 20 دقیقه تا نیم ساعت به طول می انجامد و به سرعت به اتمام می رسد.
به همین سبب جزو عمل های سرپایی محسوب شده و اغلب افراد بلافاصله پس از ژل زدن به لب های خود، به زندگی روزمره خود می پردازند.

بیشتر بخوانید : تزریق چربی یا تزریق ژل برای فرم دهی به لب ها

بهترین تزریق ژل لب اصفهان |تزریق ژل لب فانتزیانواع مدل های تزریق ژل لب

هر کس بنا به گردی صورت خود و فرمی که در سایر اجزای صورت دارد، باید نوع خاصی از این مدل ها را انتخاب کرده و به استفاده از آن ها بپردازد.
برخی ای مدل ها را در زیر مشاهده می کنید. بهتر است که پیش ازمراجعه به کلینیک تزریق چربی دکتر مسیح شمعی جهت انجام فرایند های  تزریق ژل زیبایی، این مدل ها را مشاهده کرده و نمونه ای که بیش ترین تطابق را با صورتتان دارد، برگزینید:

• تزریق ژل لب مدل روسی، یکی از مدل های آن است که بسیار جدید بوده و ترند روز است. از این مدل برای صورت های پهن با گردی صورت درشت تر، بیش تر استفاده می کنند.
• نوع دیگر آن ها، مدل هایی است که تنها ژل را به بخشی از قسمت های لب مانند گوشه ها، تزریق می کنند. به این مدل ها اصطلاحا تزریق ژل به گوشه لب می گویند.
• همچنین تزریق ژل لب مدل چاک دار نیز رایج است. این مدل نیز طرفداران خاص خود را داراست  و برای عده ای از افراد بسیار جذاب است.

در ایران، سالانه عده بسیاری از عمل های جراحی پر خطر برای افزایش زیبایی و جوان سازی چهره خود استفاده می کنند. بهتر است که راه های کم خطر تر را برای زیبایی صورت خود بهتر بشناسیم و از آن ها استفاده کنیم تا علاوه بر رسیدم به هدف و مقصود خود از مخاطرات احتمالی جلوگیری کنیم.

دکتر تزریق ژل لب و کلینیک معتبر

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید