عوارض تزریق ژل دائم چیست ؟

بهترین تزریق چربی اصفهان | تزریق ژل دائم

آیا تزریق ژل دائم مضر است ؟

متاسفانه در سال های گذشته بسیاری از متقاضیان به تزریق ژل دائم تمایل داشتند، اما باید این نکته را به خاطر داشته باشید هر ماده خارجی در بدن با واکنش طبیعی آن، در دراز مدت مواجه خواهد شد که این مساله باعث بروز عفونت و عوارض جبران ناپذیر ناشی از تزریق ژل خط خنده و حتی در مواردی باعث حرکت ژل های دائم در بدن می شد.

در بهترین شرایط اگر لب ها دچار عفونت نمی شدند، پس از گذشت چند سال به شکل گلوله گلوله می شدند که متاسفانه خارج کردن آن از لب فقط به روش جراحی میسر بود.

تمام دردسر ها نشات گرفته از این ذهنیت بود که با یک بار هزینه برای تزریق ژل، فرم لب های آنها زیباتر می شود. از طرفی هر تغییری در ظاهرمان ممکن است پس از مدتی برایمان جذابیت نداشته باشد و این دائمی بودن بسیار دردسرساز خواهد شد. از این رو تزریق ژل لب با ماندگاری طولانی تقریبا در تمام دنیا جلوگیری شد، البته هنوز متاسفانه در بعضی از مراکز همچنان انجام می شود.

برای پیگشیری از عوارض تزریق ژل چه کنیم؟

انواع مختلفی از پرکننده های پوستی وجود دارند که می توانند در لب ها و اطراف دهان شما تزریق شوند. اما شایع ترین پرکننده ها امروزه محصولاتی هستند که حاوی مواد مشابه هیالورونیک اسید هستند. اسید هیالورونیک یک ماده ی طبیعی در بدن است که به افزایش حجم لب کمک می کند.

این نوع پرکننده های پوستی گاهی اوقات به عنوان “پرکننده های هیالورونیک اسید” نیز نامیده می شود. در نسل جدید ژل ها، فقط از هیالورونیک اسید استفاده شده است.

این ماده طبیعی در بافت پوست هر نقطه بدن و در همه نژاد‌ها وجود دارد و فضای بین الیاف کلاژن و الاستین را پر می‌کند، آب را در پوست نگه داشته و حجم پوست را حفظ می‌کند.

با افزایش سن هم این ماده رفته رفته کاهش می یابد و به عبارت دیگر، راز جوان ماندن پوست وجود این ماده در بدن می باشد، در ساخت این ماده به هیچ عنوان از مواد شیمیایی و صنعتی استفاده نمی شود.

از هیالورونیک اسید برای:

استفاده می شود.

تزریق چربی اصفهان | ژل پروفایلو و عملکرد آن

عوارض تزریق ژل  نامرغوب

تزریق ژل نامرغوب می تواند عوارض جبران ناپذیری بر روی لب و سایر نقاط داشته باشد. این عوارض را به صورت موردی بیان می کنیم. متاسفانه استفاده از ژل های هیالورونیک اسید آسیایی که قیمت بسیار ارزانی دارند (گاها تا یک چهارم ژل های معتبر اروپایی) عوارضی مانند: فرم مصنوعی و غیر طبیعی ، ورم و کبودی های شدید، عفونت، گلوله شدن را به همراه دارد.

با این حال… تاکنون در تمام دنیا حتی یک مورد گزارش عارضه از تزریق ژل های معتبر گزارش نشده است. این ژل ها علاوه بر تاییدیه های بین المللی دارای برچسب اصالت کالا وزارت بهداشت هستند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن نمونه کارهای دکتر مسیح شمعی کلیک کنید .

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید