تزریق ژل به لب در دنیای امروز

بهترین تزریق چربی اصفهان | بهترین تزریق ژل لب اصفهان | تزریق ژل به لب در دنیای امروز

توصیه هایی برای تزریق ژل به لب

تزریق ژل به لب بسیار رایج شده است. شاید به همان اندازه که مردم موهایشان را هایلایت می‌کنند، رایج باشد. از این گذشته، تزریق ژل به لب بسیار در دسترس است. یعنی شما می‌توانید در برخی آرایشگاه‌ها، مطب پزشکان با تخصص‌های مختلف، شاید منزل همسایه، درمانگاه‌ها و … به لب‌های خود ژل تزریق کنید. اما باید به شما یادآوری کنیم که حجم‌دهی به لب‌ها یک عمل زیبایی و پلاستیک واقعی است و اگر به درستی انجام نشود، با عوارض و خطرات خاص خود همراه است.

تجربه اولی‌ها

به متقاضیانی که می‌خواهند برای بار اول دست به این کار می زنند، توصیه می‌کنیم از ژل‌های موقت هیالورونیک اسیدی استفاده کنند. احتمالاً اسم این ماده را شنیده‌اید؛ چون در محصولات آبرسان، مرطوب کننده و مراقبت پوستی استفاده‌ی زیادی دارد. بله، این همان هیالورونیک اسید است. ماده‌ای قندی که یکی از اجزای تشکیل دهنده‌ی بافت پوست ما است و می‌تواند تا ۱۰۰۰ برابر وزن خود آب ذخیره کند.

قدرت شگفت آور هیالورونیک اسید در نگهداری آب باعث می‌شود که هم ماده‌ای فوق‌العاده برای آبرسانی به پوست باشد و هم انتخابی بسیار خوب برای حجم دهی به لب‌ها، گونه‌ها، چانه، فک و غیره. ژل‌های هیالورونیک اسیدی ایمن هستند، ماندگاری متوسطی دارند، بعد از تزریق ظاهری طبیعی به صورت می‌دهند و می‌توانند برای پوست شما مفید باشند.

توصیه ای برای باتجربه‌ترها

برای متقاضیانی که در امر تزریق ژل به لب با تجربه‌ترند و می‌دانند که دقیقاً از تزریق ژل چه می‌خواهند، می‌توانیم از ژل‌های دائمی یا نیمه‌دائمی استفاده کنیم. البته در کل به دلیل ایمنی بالا، ژل‌های هیالورونیک اسیدی بهتر هستند. به هر حال انتخاب نهایی با خودتان است. ما نباید جای شما تصمیم بگیریم و تنها وظیفه داریم که راهنمای خوبی برای شما باشیم.

تزریق ژل طبیعی

بیشتر ما لب‌هایی درشت و برجسته را می‌پسندیم اما بسیاری از این زیبایی خدادادی و ژنتیکی محروم مانده‌ایم. خوشبختانه در دورانی زندگی می‌کنیم که خواسته‌هایمان شدنی‌تر و دست یافتنی‌تر از همیشه هستند و لب‌های برجسته نیز از این قاعده مستثنی نیست.
باورهای غلطی در مورد تزریق ژل به لب وجود دارد که ناشی از عدم آگاهی افراد و اطلاع رسانی نادرست در مورد آن است. همواره نمونه هایی وجود دارند که بدون آگاهی کامل، برای تزریق ژل، پا به کلینیک های زیبایی گذاشته و نتیجه نهایی آن چیزی نبوده که انتظار داشته اند و بازتاب تجربه آن ها، بیشتر به این باورهای غلط دامن زده است.

این عدم آگاهی در مواردی مانند عوارضی که بعد از تزریق برای شما بوجود خواهد آمد، یا بی اطلاعی از دائمی بودن و نبودن تزریق ژل، مزایا و معایب روش ها و بسیاری موارد دیگر، بخاطر ضعف در مشاوره بعضی پزشکان بوده است یا فرصت طلبی برخی از مراکز زیبایی، که تنها اولویت آنها کسب درآمد است.

 

بیشتر مطالعه کنید : 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید :

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید