از مزیت و معایب تزریق چربی نانوفت باخبر شوید :

بهترین تزریق چربی اصفهان | از مزیت و معایب تزریق چربی نانوفت باخبر شوید

مزایای تزریق چربی نانوفت

یکی از موارد و نکاتی که در نحوۀ تزریق چربی نانوفت و میکرو فت و همچنین تصمیم به انجام آن مطرح است، این است که تزریق چربی به روش نانوفت و میکرو فت چه مزایایی می تواند در آینده و حال حاضر برای فرد داشته باشد؟ در ادامه به مزایای این تزریق و آثار آن می پردازیم :

  • این نحوۀ تزریق ماندگاری و تأثیر بسیار زیاد و طولانی تری نسبت به سایر روش های تزریق چربی که قدیمی تر هستند دارد.
  • در تزریق چربی به روش نانو فت از مواد کاملاً طبیعی، اورجینال و بهداشتی استفاده می شود.
  • عوارض تزریق نانوفت و درد حاصل از جراحی آن بسیار کم و زود گذر است و ناراحتی های بعدی و ادامه دار نیز ایجاد نمی کند.
  • این روش تزریق چربی به طور کلی عوارض و خطر های احتمالی بسیار کمی دارد.
  • در محلی که قرار است تزریق چربی به روش نانو فت و میکرو فت انجام شود جراحت کوچکی ایجاد می شود که به سرعت بهبود پیدا می کند و هیچ گونه زخم دیگری نیز در هیچ ناحیۀ دیگری از بدن ایجاد نخواهد شد.

معایب تزریق چربی نانوفت

با این که نحوۀ تزریق نانو فت یکی از امن ترین و استاندارد ترین روش های تزریق چربی به شمار می آید، ممکن است تحت شرایطی خاص و در بعضی افراد عوارضی به شرح زیر داشته باشد:

  1. ممکن است زخم کوچکی در محلی که چربی از آن برداشته می شود و یا در محل تزریق چربی ایجاد شود که نیاز به مراقبت های روزانه برای بهبود پیدا کند.
  2. در موارد بسیار نادر ممکن است فرد به دلیل وجود حساسیت به عفونت های خفیف مبتلا شود که با مصرف دارو ها و آنتی بیوتیک ها تحت نظر پزشک برطرف خواهد شد.
  3. بدن بعضی افراد در محل تزریق دچار تورم، کبودی و درد های خفیف می شود که به مرور و با استراحت و گذشت زمان و اقدام های بهداشتی و کنترلی رفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید : تزریق چربی زیر چشم نانوفت

بهترین تزریق چربی اصفهان | تزریق نانوفت

در نحوۀ تزریق نانو فت از کدام قسمت بدن چربی برداشته می شود؟

معمولاً بستگی به نظر و پیشنهاد خود فرد دارد که برداشت چربی از کدام ناحیۀ بدن او انجام بشود، ولی معمولاً در تزریق چربی برای صورت، از مناطقی مثل عضله های ناحیۀ تحتانی شکم و یا باسن ها چربی استخراج خواهد شد.

استخراج چربی از بدن در نحوۀ تزریق نانو فت چگونه انجام می شود؟

چربی ها در این روش معمولاً به کمک آسپیراسیون چربی یا لیپوساکشن که روشی آسان و بدون درد زیاد است برداشته می شود. کل زمان لازم برای انجام این فرایند نیم ساعت تا یک ساعت می باشد. در بعضی از روش ها عمل استخراج چربی برای تزریق چربی به روش نانو فت و میکرو فت در نحوۀ تزریق نانو فت با تکنیک های بی حسی های موضعی انجام می شود و معمولاً بلافاصله نیز فرایند تزریق چربی آغاز خواهد شد.

ارتباط با دکتر مسیح شمعی تزریق چربی اصفهان 

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید