آیا تزریق همزمان چربی و ژل امکان پذیر است ؟

بهترین تزریق چربی اصفهان | آیا تزریق همزمان چربی و ژل امکان پذیر است ؟

سوالات رایج در زمینه تزرریق همزمان چربی و ژل

تزریق همزمان چربی و ژل |  پزشکانی که در حیطه جوانسازی پوست کار می‌کنند در دوره کاری خود احتمالا بارها و بارها با این سوال مواجه شده‌اند که آیا می‌توان تزریق ژل و چربی را همزمان انجام داد؟ یا اگر قبلا تزریق ژل انجام شده باشد و بعد از مدتی، تصمیم به تزریق چربی گرفته شود، امکان چنین کاری میسر است؟

اهمیت مهارت پزشک در بهترین تزریق چربی و ژل

صرفه نظر از انتخاب یکی از این دو روش تزریقی، همچنین مزایا و معایب آنها، مهارت پزشک در انجام بهترین تزریق چربی و ژل بسیار اهمیت دارد. هر کدام از این روشها، به نوبه خود می‌توانند مناسب باشند. این پزشک است که با استفاده از تجربه کار روی افراد مختلف، مناسب‌ترین روش را برای هر شخص توصیه می‌کند و با استفاده از تبحری که خواهد داشت این روش را به عالی‌ترین شکل ممکن پیاده کرده بهترین نتایج تزریق فیلر(پرکننده) را برای بیمار رقم خواهد زد.

تزریق ژل لب اصفهان | سفت شدن ژل بعد از تزریق

اهمیت نوع ژل تزریقی

در ارتباط با تزریق چربی همزمان با تزریق ژل، لازم به ذکر است، چنین کاری غالبا انجام نمی‌شود. به طور معمول، بسته به صلاح‌دید پزشک با در نظر گرفتن همه شرایط از قبیل دوران نقاهت، ماندگاری تزریق، وسعت منطقه مورد تزریق، امکان ایجاد حساسیت، زمان انجام تزریق، هزینه و مواردی از این دست، یکی از این روشها انتخاب شده و انجام می‌پذیرد.

در این موارد نوع ژلی که قبلا تزریق شده است، بسیار اهمیت پیدا می‌کند. زیرا در صورتی که ژل از انواع دائمی باشد. یا به نوعی تحریک بافت سازی خیلی شدید داشته باشد. و بتواند فیبروز ایجاد کند، توصیه دکتر رامین مدرسی بر آن است . که تزریق چربی در موضعی که سابق بر آن، چنین ژلی تزریق گردیده، انجام نشود.

توجه کنید نه تنها تزریق چربی، بلکه تزریق انواع پرکننده‌ها مانند ژل، که می‌تواند از بهترین نوع آن نیز باشد، در چنین مواردی، منع می‌گردد. به همین دلیل است که پزشکان به تزریق ژل‌هایی که قابل جذب هستند و بخصوص آنهایی که از دسته هیالورونیک اسیدها می‌باشند تاکید می‌نمایند.

تزریق ژل لب اصفهان | تزریق فیلر برای اصلاح فرم چانه

فواید تزریق ژل هیالورونیک اسید

با تزریق ژل‌های هیالورونیک اسید که مولکول طبیعی بدن نیز هستند، علاوه بر امکان مجدد تزریق در همان قسمت، می‌توان از مزایایی چون، کمک به فیزیولوژی بافت و کم کردن تحلیل بافت پوستی نیز بهره‌مند گردید. ضمن اینکه با تزریق این ژل‌ها، با حداقل عوارض مواجه خواهیم بود .

نظرات (6)

  • سلام من پونزده ماه پیش به لبم چربی تزریق کردم الان میشه ژل بزنم؟

    Perihan
    پاسخ
  • سلام من حدودا ۱۵ سال پیش چربی زدم به لبم الان اگر چربی تزریق کنم امکانش هست؟ چون هنوز چربی از بین نرفته

    فانیذ
    پاسخ
  • سلام ببخشید من دو ماه پیش چربی زدم ، الان میشه نواقص رو با ژل برطرف کنم؟

    unknown
    پاسخ
    • سلام
      دکتر فرمودند چون نتیجه نهایی تزریق چربی بعد از ماه سوم مشخص میشه بهتر هست که این کار انجام نشه و بعد از مشخص شدن نتیجه تصمیم بگیرن پروسه چربی انجام بشه یا با فیلر برطرف بشه

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید