ترکیبات مهم تزریق فیلر مو را بشناسید :

بهترین تزریق چربی اصفهان | تزریق فیلر مو

نحوه درمان ریزش مو با Hair Filler

بعد از تزریق فیلر مو به پوست سر مواد فعال تقویت‌کننده ریشه‌ها به تدریج در پوست سر منتشر می‌شوند و به ریشه‌ها می‌رسند. این مواد به‌صورت ۲۴ ساعته ترکیبات مغذی موردنیاز فولیکول‌های مو را تامین می‌کنند و بعد از هر بار تزریق تا ۲ هفته دوام دارند. تزریق فیلر به زیر پوست در طولانی‌مدت باعث بهبود شرایط ریشه موها شده و از آسیب رسیدن به فولیکول‌های مو جلوگیری می‌کنند.

این مواد علت اصلی ریزش مو در مردان و زنان که درواقع همان ضعف ریشه‌ها و نازکی یا شکنندگی موهاست را هدف قرار می‌دهند تا افراد در زمانی کوتاه رشد بهتر موها را تجربه کنند. فیلر مو حاوی ۷ ترکیب اصلی برای تقویت موهاست که در ادامه در خصوص خواص هریک از آن‌ها توضیحاتی را ارائه می‌دهیم.

بهترین تزریق چربی اصفهان | فیلر مو

ترکیبات اصلی فیلر مو

  • هیالورونیک اسید : این ماده فولیکول‌های مو را هیدراته می‌کند و با حفظ رطوبت آن‌ها مانع از شکنندگی موها در زمان شانه زدن یا ماساژ دادن خواهد شد. همچنین فیبروبلاست‌ها را تحریک می‌کند تا شما صاحب موهایی نرم و ابریشمین شوید.
  • اولیگو پپتید 54 (Oligo Peptid 54) : این ماده ریزش موها را متوقف می‌کند و عواملی که باعث ایجاد آن می‌شوند را هدف قرار می‌دهد. با وجود این ترکیب در فیلر مو دیگر موها نازک و شکننده نمی‌شوند و از بین رفتن عوامل ایجادکننده ریزش باعث کاهش سرعت کم‌پشتی موها و حتی اتمام کابوس تلخ از دست دادن موها خواهد شد.
  • دکا پپتید 10 (Deca Peptid 10) : این ماده پوست سر و ریشه مو را تغذیه می‌کند؛ به این ترتیب از خشکی پوست سر جلوگیری خواهد شد. به‌علاوه حفظ خاصیت ارتجاعی پوست سر رشد موها را بهبود می‌دهد و حالت دادن به موها را نیز راحت‌تر می‌کند.
  • دکا پپتید 18 (Deca Peptid 18) : این ماده پوست سر را برای تولید سلول‌های فولیکولی تحریک می‌کند. این موضوع باعث افزایش ضخامت موهای نازک شده خواهد شد و دلیلی بر رشد موهای جدید در نواحی خالی شده هم هست.

ترکیبات فیلر مو

  • اکتا پپتید 2 (Octa Peptid 2) : این ماده از سلول‌های مو در برابر استرس، اشعه مضر UV و سایر عوامل خارجی که به فولیکول‌های مو آسیب می‌رسانند محافظت خواهد کرد. درواقع این ماده یک لایه محافظ اطراف ساقه ایجاد می‌کند تا در صورت استفاده از وسایل حرارتی حالت‌دهنده مو یا دیگر عوامل شیمیایی آسیب کمتری ببیند.
  • اکتا پپتید 11 (Octa Pepetid 11) : این ماده ریشه‌های مو را برای تولید کلاژن جدید تحریک می‌کند؛ به این ترتیب نرمی و لطافت موها افزایش پیدا خواهد. همچنین افزایش کلاژن در موها باعث ضخیم‌تر شدن موها می‌شود و به رشد مجدد موهای ازدست‌رفته نیز کمک می‌کند.
  • اولیگو پپتید 71 (Oligo Peptid 71) : این ماده از رنگ‌دانه‌های مو محافظت می‌کند و مانع از سفید شدن زودرس آن‌ها خواهد شد. به همین دلیل هم هست که استفاده از فیلرهای مو می‌توان جوانی را به شما هدیه دهد. البته این ماده در کنار الیگو پپتید ۵۴ از ریزش موها هم جلوگیری می‌کند.

 

بهترین تزریق چربی اصفهان  | تاثیر درمان پلاسمای غنی بر ریزش مو

چه کسانی نمی‌توانند از تزریق فیلر استفاده کنند؟

تزریق فیلر برای افرادی که از سلامت عمومی برخوردار هستند مشکلی ایجاد نمی‌کند؛ اما افرادی که در گروه‌های حساس قرار می‌گیرند باید احتیاط‌های لازم در این خصوص را رعایت کنند و حتی‌الامکان از انجام این کار خودداری کنند. منظور از گروه‌های حساس افرادی است که در یکی از دسته‌های زیر قرار می‌گیرند.

  1. خانم‌های باردار
  2. افراد مبتلا به بیماری‌های خود ایمنی
  3. افراد دارای بیماری‌های پوستی فعال در ناحیه پوست سر
  4. افراد دارای پوست سر حساس و ملتهب
  5. افرادی که داروهای ضد انعقاد خون استفاده می‌کنند.

بهترین محل برای تزریق فیلر مو کجاست؟

تزریق فیلر مو یکی از روش‌های درمانی کم‌خطر برای ریزش موهاست و می‌تواند در زمانی کوتاه افراد را به نتایج دلخواهشان برساند؛ اما اگر در کلینیکی نامعتبر و توسط افراد نابلد انجام شود ممکن است خطراتی را برای افراد ایجاد کند.

در کلینیک دکتر مسیح شمعی تزریق فیلر توسط بهترین ها انجام می‌شود. در این کلینیک بهترین برند فیلر موی موجود در بازار به کار می‌رود و شما می‌توانید با خیال راحت برای داشتن موهایی جذاب‌تر و پرپشت‌تر به این کلینیک مراجعه کنید.

بهترین تزریق چربی اصفهان  | تاثیر درمان پلاسمای غنی بر ریزش مو .

تعداد جلسات موردنیاز برای درمان با فیلر مو

تعداد جلسات موردنیاز برای درمان با فیلر مو و دوز تزریق آن بستگی به شرایط فرد، نوع و کیفیت موهای فعلی و سطح ریزش موها دارد. به‌طور متوسط هر فرد معمولا به سه جلسه درمان نیاز دارد که فاصله جلسات با یکدیگر حدود ۱۵ روز است. البته در بعضی افراد ممکن است این جلسات تا ۲ یا حتی ۴ ماه طول بکشند تا فرد به تراکم دلخواه خود برسد. تحقیقات بالینی نشان داده‌اند که در بیشتر افراد بعد از ۸ هفته تراکم موها به‌طور واضحی افزایش پیدا کرده و ضخامت آن‌ها نیز در مقایسه با وضعیت قبل از درمان افزایش محسوسی داشته است.

 

 

بهترین تزریق چربی اصفهان دکتر مسیح شمعی :

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید