نکاتی پیرامون تزریق فیلر زیر چشم

بهترین تزریق چربی اصفهان | تزریق فیلر زیر چشم

فیلر زیر چشم و دانستنی های آن

در اینجا به مطالبی می پردازیم پیرامون تزریق فیلر زیر چشم گفته است:

۱. چرا کبودی زیر چشم بعضی افراد بدتر از دیگران است؟

«به من اجازه دهید که نخست بگویم که “ کبودی زیر چشم ” یک اصطلاح برای توصیف بسیاری از مشکلات اطراف چشم است. علل بسیاری برای “ کبودی زیر چشم ” وجود دارد، به خصوص ژنتیک. بعضی از افراد با چربی زیر چشم کمتری در مقایسه با دیگران متولد می شوند.

به این ترتیب، مشکلی دارند که به آن گودی زیر چشم گفته میشود. تمام افراد به صورت طبیعی مقداری گودی دارند که در لبه استخوانی  که چشم را پوشانده است، قرار دارد. این گودی طبیعی است و حد فاصل طبیعی دارد، اما بعضی افراد گودی بیشتری نسبت به دیگران دارند.

فراتر از ژنتیک، سیاهی زیر چشم می تواند از مواردی مانند قرارگیری در معرض خورشید، حساسیت، از دست دادن آب بدن و خواب تاثیر بگیرد.

۲. آیا سیاهی زیر چشم با پیر شدن بدتر می شود؟

متاسفانه بله. بافت های ما به مرحله ای به اسم پیری سلولی می روند. جایی که تقسیم سلول ها به اندازه ای سریع نیست که سلول های پیشین را جایگزین کنند. در این مرحله باید هدف این باشد که از پوست با ارزشمان با استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب، خوردن مواد غذایی متعادل، نوشیدن آب کافی و داشتن خواب کافی مراقبت کنیم.

تزریق ژل لب اصفهان | نکاتی پیرامون تزریق فیلر زیر چشم۳. چگونه با استفاده از فیلر زیر چشم می توان سیاهی زیر چشم را از بین برد؟

بهتر است بدانید فیلر زیر چشم به نوعی تزریق بافت محسوب می‌شود. اگر قصد تزریق فیلر زیر چشم را دارید بهتر است بدانید که فیلر زیر چشم انواع مختلفی دارد.

به عنوان مثال :

فیلر زیر چشم ژوویدرم : اگر هدف شما از تزریق فیلر زیر چشم کاهش چین و چروک‌هایی است که به دلایل مختلف از جمله افزایش سن در زیر چشم بروز می‌کند هست، پیشنهاد ما به شما تزریق فیلر زیر چشم ژوویدرم می‌باشد. تزریق این نوع فیلر تأثیر بسیار زیادی در کاهش چین و چروک‌هایی با عمق متوسط تا زیاد دارد. در خصوص میزان ماندگاری فیلر زیر چشم ژوویدرم لازم به توضیح است که متوسط ماندگاری آن بین ۶ تا ۱۸ ماه است.

۴. شرایط تزریق فیلر زیر چشم چگونه است؟

«از مصرف الکل و رقیق کننده های خون، مانند آسپرین، در روزهای پیش از درمان پرهیز کنید. تزریق فیلر زیر چشم عملا بدون درد بوده و چیزی در حدود ۳۰ دقیقه زمان می برد. می توان با تزریق مواد بی حس کننده موضعی، کار تزریق را راحت تر نمود.

یک سوزن خیلی نازک، به آرامی زیر پوست وارد می شود تا گودی آن ناحیه را پر کند. سوزن به شیوه ای نرم و هموار، فیلر را زیر پوست تزریق می کند و نا آرامی های بافت آن ناحیه را به طور میانگین با ۳ تا ۵ تزریق در هر طرف، مسطح می کند.

بعد از اتمام تزریق ممکن است یک ماساژ ملایم برای صاف تر کردن ناحیه انجام شود. تنها چیزی که بعد از آن نیاز دارید یخ و پرهیز از فعالیت شدید در ۲۴ ساعت آینده است.

بهترین تزریق چربی اصفهان | اصلاح و فرم دهی گونه ها توسط دکتر مسیح شمعی

۵. عوارض تزریق ژل زیر چشم چیست؟

«متداول ترین عوارض ژل زیر چشم، کبودی، تورم و ناراحتی موقت در محل تزریق است. ترسناک ترین خطرها شامل تزریق تصادفی به درون عروق خونی است که در سال های گذشته در هر یک میلیون تزریق در ۱۰ نفر این اتفاق می افتاد، امروزه برای جلوگیری از این مساله بهتر است تزریق زیر چشم با کانولا صورت پذیرد تا هیچ عروقی پاره نشود.

 

ارتباط با پزشک 

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید