برای تزریق زیبایی لب چه میزان ژل نیاز است ؟

بهترین تزریق چربی اصفهان | تزریق ژل لب اصفهان | برای تزریق زیبایی لب چه میزان ژل نیاز است ؟

فرم دلخواه بعد از تزریق ژل و بوتاکس چه زمانی دیده می شود ؟

برای تزریق زیبایی لب این که از چه روشی برای تزریق استفاده کردید اهمیتی ندارد. در ابتدا لب‌ها بلافاصله بعد از تزریق دارای تورم هستند ولی تغییر ایجاد شده را به محض تزریق خواهید دید. ممکن است فرم دقیق و حجم واقعی را تا 10 روز بعد از تزریق مشاهده کنید.

به هر حال سیستم بدنی هر کسی متفاوت است و واکنش‌ها هم به همین نسبت متفاوت خواهد بود. بعد از چند روز کبودی‌ و تورم‌ از بین می‌رود و فرم لب به همان مدل انتخابی شما تا چندین ماه باقی می‌ماند و  بعد از این مدت زمان نیاز به ترمیم دوباره خواهید داشت.

میزان تزریق ژل برای حفظ زیبایی لب

اجازه دهید در مورد میزان یا مقدار سی سی وارد شده به لب‌هایتان خود پزشک متخصص تصمیم نهایی را بگیرد، البته خود شما هم در این تصمیم دخیل هستید، اما بهترین راهکار تبعیت از نظر پزشک متخصص می باشد. اگر زیبایی واقعی چهره برای شما اهمیت زیادی دارد میزان حجم لب خود را متناسب با فرم چهره و اندازه بینی و گونه و … انتخاب کنید. اگر یک پزشک متبحر و کاربلد انتخاب کنید قطعا همه‌ی این موارد را به شما گوشزد می‌کند.

کلینیکی را انتخاب کنید که که بهترین و ماهرترین پزشکان زیبایی را داشته باشد. کلینیک دکتر مسیح شمعی تمام انتظارات شما را در کمال حفظ سلامت و جذابیت برآورده می‌کند. این می‌تواند یک انتخاب ناب و طلایی برای شما باشد.

پزشک با تکنیک های خاص و نوع ماساژی که بعد از تزریق ژل انجام می‌دهد فرم لب را ایجاد می‌کند. در این مرحله تجربه و کاربلدی پزشک بسیار اهمیت دارد و می‌تواند فرم ایجاد یک لب عروسکی را کامل تعیین کند. حال اگر فرم عروسکی با چهره شما سازگار باشد و پزشک هم به زیبایی هر چه تمام تر این کار را کرده باشد، چهره‌ی شما فوق‌العاده گیرا و چشمگیر می‌شود.

نکاتی در مورد انتخاب یک کلینیک همه چیز تمام برای تزریق ژل لب

تزریق ژل یکی بهترین و برترین راه‌ها برای افزایش زیبایی است. تزریق‌ ژل لب، تزریق ژل به باسن و … بیشترین طرفداران را در بین خانم‌ها دارد. امروزه افراد زیادی هستند که از حجم لب‌های خود راضی نبوده و تمایل به افزایش حجم آن دارند. هر کاری که باعث زیبایی بیشتر شود، حس و حال شما را خوب می‌کند و اعتماد به نفس بالایی به شما می‌دهد.

این مطلب را از دست ندهید : تاثیر تزریق بوتاکس در زیبایی افراد

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید