تزریق بوتاکس زیر بغل در فصل پیش رو

بهترین تزریق چربی اصفهان | آیا بوتاکس زیر بغل تاثیری در کاهش تعریق دارد؟

 انجام بوتاکس زیر بغل

بوتاکس زیر بغل | تزریق بوتاکس زیر بغل روش کاربردی و موثری برای کنترل تعریق بیش از حد در این ناحیه است. هرچند که سازمان غذا و دارو آمریکا این روش را صرفا برای ناحیه زیربغل تایید کرده است اما برخی پزشکان برای کنترل تعریق زیاد سایر نقاط بدن هم آن را پیشنهاد می‌دهند. گاهی ممکن است عرق زیاد در قسمت زیربغل نشانه وجود یک بیماری زمینه‌ای یا اثر جانبی مصرف داروی خاصی باشد.

بنابراین پیش از اینکه برای تزریق بوتاکس زیربغل اقدام کنید حتما علت اصلی آن را باید پیدا کرد. درست است که بوتاکس روش نسبتا ایمن و کم خطری است که دوره نقاهت کوتاه و کمترین عوارض را دارد اما ماندگاری شش ماهه و نیاز به تمدید و تکرار از معایب آن به شمار می‌آید.

پزشک ابتدا بعد از تمیز کردن ناحیه زیربغل، از بی حسی موضعی استفاده کرده و یک لایه نازک از کرم بی حسی روی پوست این قسمت می‌زند. سپس نواحی نزدیک غدد عرق زیر بغل که باید تزریق روی آن‌ها انجام شود را علامت گذاری می‌کند. بهتر است قبل از تزریق از مام یا دئودورانت استفاده نشود تا ریسک عفونت یا حساسیت به حداقل برسد. بعد از اینکه بی حسی اثر گذاشت، پزشک متخصص با سوزن‌های نازک و ظریفی میزان دوز مشخصی را به عمق پوست ناحیه زیر بغل تزریق می‌کند.


همراه ما باشید با مطالب پیشنهادی دکتر مسیح شمعی بهترین تزریق چربی اصفهان :


بهترین تزریق چربی اصفهان |  بوتاکس زیر بغل در کاهش تعریق

نحوه تزریق بوتاکس زیر بغل

بعد از بی حسی موضعی، بوتاکس با سوزن‌های ظریف به لایه میانی پوست تزریق می‌شود. دوز مناسب بوتاکس زیربغل برای مردان و زنان معمولا ۵۰ واحد است که بسته به شرایط فرد ممکن است تغییر کند. بوتاکس زیربغل برای افراد مختلف نتیجه متفاوتی دارد. این روش نیز مانند سایر مدل‌های بوتاکس در افراد متفاوت، فرق دارد.

ماندگاری بوتاکس زیر بغل

این روش نیز مانند سایر مدل‌های بوتاکس در افراد متفاوت، فرق دارد. با این حال بازه حدودا یک ساله را می‌توان برای آن در نظر گرفت. افرادی که برای آنها بوتاکس زیر بغل تزریق می‌شود، معمولاً ۲ تا ۴ روز پس از درمان نتایج را مشاهده می‌کنند. اثرات کامل معمولا در عرض ۲ هفته قابل مشاهده است. با این حال، بوتاکس راه حل دائمی برای تعریق بیش از حد زیر بغل نیست. درمان با بوتاکس به تنهایی حدود ۴ تا ۱۲ ماه ماندگاری دارد؛ بنابراین فرد نیاز به تزریق مداوم دارد.

بعد از بوتاکس زیر بغل میشه لیزر کرد؟

تا یک هفته بعد از بوتاکس زیربغل، انجام هرگونه درمان زیبایی مانند لیزر، میکرودرم یا الکترولیز ممنوع است. بهتر است فرصت کافی بدهید تا مواد تزریقی جذب شوند و بعد لیزر کنید. هرگونه دستکاری، فشار یا مالش در این ناحیه ریسک کبودی، عفونت، خارش و قرمزی پوست را تشدید می‌کند.

بهترین تزریق چربی اصفهان |درمان هایپر هیدروزیس بابهترین تزریق چربی اصفهان | کمک تزریق بوتاکس زیر بغلعوارض بوتاکس زیر بغل (آیا بوتاکس زیر بغل عوارض دارد؟)

این روش غیرتهاجمی و کم خطری است که کمترین عوارض جانبی را دارد، اما ممکن است در برخی افراد شاهد بروز واکنش‌ آلرژیک و عوارض باشیم که معمولا طی دو یا سه روز بعد بوتاکس خود به خود برطرف می‌شوند. از عوارض بوتاکس زیربغل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. عوارض شیوع
  2. آنافیلاکسی یا ضعف عضلانی نادر
  3. کهیر پوستی شایع
  4. کبودی، قرمزی و ورم شایع
  5. درد شدید در قسمت زیربغل نسبتاً شایع
  6. اختلال در تنفس نادر
  7. اختلال بینایی نادر
  8. اختلال در بلع نادر
  9. بی اختیاری ادراری نادر
  10. اختلال کلامی نادر
  11. سردرد و سرگیجه مکرر شایع
  12. خستگی شدید شایع
  13. سوختگی در قسمت زیربغل نسبتاً شایع

 

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید