جذاب تر شدن با افزایش حجم لب

بهترین تزریق چربی اصفهان | جذاب تر شدن با افزایش حجم لب

اصلاح فرم لب و افزایش حجم لب ها

لب های کوچک برای بسیاری از زنان ناراحت کننده است. اکثر خانم ها نامزد خوبی برای افزایش حجم لب می باشند، اما هر کسی قبل از تصمیم گیری در مورد هر روشی باید به خطرات و مزایای آن توجه کند.

افراد بزرگسال تقریبا با هر سنی می توانند نامزد خوبی برای تقویت لب باشند. بیماران با لب های به طور طبیعی کوچک معمولا نتیجه های استثنایی را از این روش دریافت می کنند. هر کسی که تحت عمل جراحی قرار می گیرد، باید سلامت خوبی داشته باشد. اغلب پزشک عکس قبل و بعد از بیماران قبلی را به شما نشان می دهد که نتایج افزایش حجم لب آن ها با پرکننده های تزریقی، انتقال چربی و ایمپلنت لب نشان داده شده است.

هنگام استفاده از پرکننده های موقت برای افزایش حجم لب های کوچک، میزان زمان عمر آن بستگی به این دارد که چگونه بدن شما مولکول های پرکننده را مختل می کند. پزشک شما قادر خواهد بود به شما یک برآورد کلی از اینکه چه مدت ممکن است هر محصول نتیجه دهد ارائه دهد.

بزرگ کردن لب با پر کننده هایی از جنس هیالورونیک اسید

تقویت لب با استفاده از پرکننده های تزریقی لب، نتایج دلخواه را به مدت ۳۰ دقیقه فراهم می کند. بیهوشی معمولا برای این روش ضروری نیست زیرا پرکننده معمولا شامل لیدوکایین یا یک بی حسی موضعی هستند. نتایج به دست آمده با پرکننده های لب تزریقی موقت هستند زیرا در بدن در نهایت تجزیه می شوند. طول عمر آن ها در هر فردی متفاوت است، اما به طور متوسط ​​معمولا ۶ ماه تا ۱۸ ماه باقی می ماند.

هیالورونیک اسید یک ماده ی واضح و قابل تجزیه است که به طور طبیعی در مفاصل بدن و پوست وجود دارد. هیالورونیک اسید با یک مولکول آب به داخل لب وارد می شود. به این ترتیب پرکننده های مبتنی بر هیالورونیک اسید را قادر می سازد تا لب ها را مرطوب کرده و نتایج طولانی تری را نسبت به روش های دیگر به ارمغان بیاورد.

ملاحظات پزشکی

از آنجا که امکان واکنش آلرژیک به مواد مورد استفاده برای تقویت لب وجود دارد. کاندید احتمالی باید هر گونه آلرژی را پیش از این به جراح گزارش دهد.
انواع مختلفی از پرکننده های پوستی و ایمپلنت لب وجود دارد . که برای افزایش حجم لب می باشند . اما همه ی این گزینه ها برای هر فردی ایمن نیست. برای اطمینان از بهترین نتایج پس از تقویت لب، مطمئن شوید که یک پزشک ماهر را انتخاب می کنید. پزشک متخصص شما باید از محصولات تائید شده توسط FDA برای لب استفاده و روش مناسبی را انتخاب کند.

تزریق ژل به لب در دنیای امروز

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید