پلاسما جت بینی

پلاسما جت بینی

پلاسما جت بینی گوشتی اغلب زمانی انجام می شود که هدف لیفت و کوچک سازی بینی باشد. روش کار بدین صورت است که از طریق پلاسما بینی ، پوست بینی را به شکل نقاط ریز در کنار هم می سوزانند. عمق این سوختگی در ظاهر کمتر از چیزی که واقعا رخ داده است به نظر می آید. پس از پلاسما جت  و گذشت مدت زمان بهبودی و ترمیم ، پوست بینی مقداری جمع تر شده و بینی کوچکتر به نظر می رسد. اما کاربرد اصلی پلاسما جت  چیست؟ پلاسما  بیشتر برای کسانی کاربرد دارد که دارای بینی گوشتی می باشند و برای افرادی که بینی شان استخوانی است توصیه نمی شود.

در این متد پوست بینی با پلاسماجت بصورت نقطه نقطه سوزانده میشود و چون در پلاسماجت این سوختگی عمقی تر از ظاهر آن است بعد از بازسازی مجدد، پوست بینی یک درجه جمعتر شده و کمی لیفت میشود.همراهی این روش با تزریق هیالاز و فیلر اسیدهیالورونیک یا هیدروکسی آپاتیت و نخ نتایج بهتری خواهد داشت.
اینکار چندین بار به فاصله ی یکماه انجام میشود.
این روش بیشتر مناسب کسانی است که بینی گوشتی دارند و نه استخوانی

ماندگاری پلاسما جت بینی

ماندگاری پلاسما جت  برای افرادی که از سن رشد عبور کرده اند تقریبا دائمی است مگر اینکه پوست بدلیل شرایط محیطی و ژنتیکی دچار تغییرات شود که در صورت نیاز بعد از چند سال با تکرار دوباره به حالت ایده آل باز میگردد. .برای افرادی که در سن رشد میباشند بسته به روش و تکنیکی از پلاسماجت بینی که پزشک معالج بر روی فرد انجام میدهد می توان انتظار داشت که پس از انجام آن، ماندگاری پلاسما جت  گوشتی به مدت سه سال نیز به طول انجامد و پس از گذر از سن رشد در صورت نیاز با یک جلسه ترمیم دائمی خواهد شد.

دکتر مسیح شمعی

پوست، مو، زیبایی اصفهان

تزریق چربی اصفهان

 از صفحه اینستاگرام دکتر مسیح شمعی دیدن فرمایید:

instagram.com/doctormasih

برای اطلاع از آدرس و روز های کاری مطب به بخش تماس با ما سایت مراجعه نمایید.

 

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید