لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ (نخ لیفت) چیست؟

لیفت صورت با نخ : آیا شما هم در حال حاضر با مشکلاتی از قبیل پیری و افتادگی پوست، لک روی صورت، غبغب (چانه دوم) یا خط اخم مواجه هستید؟ آیا قصد دارید این عوارض را به حال خود رها کنید تا روز به روز بدتر و شدیدتر شوند؟ نگران نباشید با روشی بسیار کم تهاجم به پزشک شما اجازه می دهد با هنری ویژه پوستتان را فقط در ۲۰ دقیقه بالا بکشد. این تکنولوژیِ خارق العاده اما واقعی بوده و پنجره ای تازه را در علم زیبایی رو به شما باز نموده است. این تکنیک لیفتینگ با نخ هیچ گونه اسکاری بر جای نگذاشته و به شکلی موفقیت آمیز در تمام نواحی صورت و گردن قابل استفاده بوده و ظاهری جوانتر به فرد می دهد.

لیفت صورت سیلوئت، که بهترین نوع لیفت صورت است که در کلینیک دکتر امامی هم مورد استفاده قرار می گیرد، نوعی درمان ضدپیری است که تلفیقی از لیفت صورت و بازسازی تدریجی کلاژن را ارائه می‌دهد و در روند تاثیر بالارفتن سن روی صورت تغییر ایجاد می‌کند. این شیوه‌ی درمانی که به «لیفت تک بخیه» و «لیفت وقت ناهار» هم معروف است، از نخ‌های بخیه‌ی جذبی ساخته شده از پلی لاکتیک اسید PLLA تشکیل شده است. PLLA سال‌های سال در ابزارهای بیومدیکال و دارویی استفاده شده است و ماده‌ای مهم در بخیه‌ی جراحی و ابزارهای ارتودنسی است.

سن مناسب برای لیفت صورت

این روش برای آقایون و خانم ها در سنین ۳۰-۵۰ برای رفع چین و چروک های سطح پوست صورت و گردن بسیار مناسبه. همچنین افراد پیر میتونن از این روش به جای جراحی های سنگین استفاده کنند.

همچنین این روش برای کسانی که قبلا جراحی لیفتینگ(متفاوت از روش لیفت با نخ است) انجام دادند و اکنون دچار افتادگی شده اند بسیار مناسب است.

کلیه خانم‌ها و آقایانی که دچار خطوط، چین و چروک و افتادگی خفیف تا ملایم پوست شده‌اند می‌توانند این عمل لفت صورت را انجام دهند. شما می توانید یک وقت مشاوره با یکی از پزشکان متخصص ما تعیین کنید تا مشخص کند که آیا عمل لیفت با نخ برای شما مناسب است یا خیر.

لیفت صورت (نخ لیفت) چقدر دوام دارد؟

نتایج نهایی عمل لیفت صورت با نخ یا لیفت نخ معمولاً بین ۱۲ تا ۱۸ ماه دوام خواهد داشت.

معمولاً کدام ناحیه‌ی صورت با نخ لیفت می‌شود؟

نواحی زیر برای لیفت صورت با نخ مورد استفاده قرار می گیرند:

  • ابروها
  • خط فک
  • گونه‌ها و قسمت میانی صورت
  • گردن

دکتر مسیح شمعی

پوست، مو، زیبایی اصفهان

تزریق چربی اصفهان

 از صفحه اینستاگرام دکتر مسیح شمعی دیدن فرمایید:

instagram.com/doctormasih

برای اطلاع از آدرس و روز های کاری مطب به بخش تماس با ما سایت مراجعه نمایید.

 

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید