تزریق چربی گونه، پیشانی و زیر چشم

تزریق چربی گونه، پیشانی و زیر چشم

از خدمات برجسته آقای دکتر مسیح شمعی تزریق چربی گونه، پیشانی و زیر چشم می باشد، آقای دکتر این خدمات را با دانش و تجربه بالا برای شما انجام می دهند.

تزریق چربی گونه:

تزریق چربی گونه عبارتست از انتقال سلول های چربی از موضعی که دارای حجم چربی زیادی است به ناحیه گونه به منظور افزایش حجم در این ناحیه که در این انتقال، چربی اضافه از نقاطی مانند شکم ، پهلو ،ران ، پشت و یا قسمت داخلی زانو را به  ناحیه گونه منتقل می شود.

دو لایه چربی در زیر پوست صورت وجود دارد که لایه عمقی اطراف عضلات صورت را گرفته است و با افزایش سن تحلیل نمی رود. لایه بیرونی که سطحی تر است  با افزایش سن تحلیل رفته و این منجر به عمیق شدن چروک های صورت و شل شدن پوست صورت می شود. در نتیجه ابرو ها پایین  آمده ، پوست ناحیه گونه شل شده و با فشار به خط لبخند  زاویه بین دو خط خنده که در حالت جوانی منفرجه است کاهش یافته حاده می شود. حالت صورت در میانسالی شبیه به یک بادکنک است که کمی از باد آن خارج شده است و چنانچه مجددا باد در آن دمیده شود سطح آن صاف و برجسته می شود.

تزریق چربی پیشانی:

پیشانی، یک سوم از صورت را تشکیل می دهد و از نظر زیبایی هم پیشانی باید کمی برآمده باشد و پیشانی صاف باعث کاهش میزان زیبایی فرد می شود.

تعداد بسیار زیادی از افراد به پیشانی مانند سایر اجزای صورت خود توجهی نمی کنند و وقتی در اثر افزایش سن و یا سایر فاکتورها متوجه چین و چروک های عمیقی در پیشانی خود بشوند، تازه به فکر درمان و بهبود ظاهر پیشانی خود می افتند.

مزایای تزریق چربی به پیشانی چیست ؟

  1. کاهش و رفع چین و چروک های پیشانی
  2. افزایش حجم پیشانی های صاف
  3. تزریق چربی های کاملا طبیعی به پیشانی
  4. احتمال بسیار کم واکنش آلرژیک بدن نسبت به چربی ها
  5. نتایجی بسیار ماندگار
  6. تزریق چربی باعث افزایش زیبایی صورت شما می شود
  7. تزریق چربی ابعاد صورت شما را تغییر می دهد
  8. همزمان با تزریق چربی در پیشانی می توان در سایر اجزای صورت هم چربی تزریق کرد
  9. جوانی صورت
  10. رفع خطوط اخم

تزریق چربی زیر چشم:

یکی از تکنیک های نوین جهت درمان قطعی گودی زیر چشم می باشد. گودی و سیاهی زیر چشم می تواند ژنتیکی بوده و یا اینکه به دلایلی همچون لاغری بیش از حد ، افزایش سن و در نتیجه کاهش چربی زیر چشم  و یا حتی در پی جراحی های زیبایی چشم به وجود آید. خوشبختانه این مشکل از طریق تزریق چربی زیر چشم به طرز چشمگیری قابل رفع می باشد. از دلایل مهم اقبال افراد به این نوع درمان ، می توان به غیر تهاجمی بودن و عدم نگرانی از پس زدن چربی توسط بافت زیر چشم ، اشاره کرد

برای مشاهده نمونه کار های دکتر مسیح شمعی به بخش نمونه کار های سایت مراجعه نمایید

 

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید