از بین بردن موهای زائد با لیزر کندلا

از بین بردن موهای زائد با لیزر کندلا

از بین بردن موهای زائد با لیزر کندلا

درباره دستگاه لیزر موی الکساندرایت کندلا بیشتر بدانیم

 اگر بخواهیم دربارۀ دستگاه لیزر موی الکساندرایت بیشتر بدانیم، باید گفت که امروزه کلینیکهای زیبایی مجهز به انواع مختلف دستگاه‌های لیزر هستند. یکی از مدرن‌ترین و بهترین دستگاه‌های لیزر، دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا است که نام آن در واقع (GentleMax Pro) است که توسط کمپانی کندلا ساخته شده است.

این دستگاه، شاهکار این صنعت نام گرفته است، چراکه کم هزینه‌ترین دستگاه لیزر در حال حاضر است. این دستگاه دوام بیشتری دارد و همین عمر آن را طولانی‌تر کرده و هزینه‌های مصرفی آن نیز پایین است.

عملکرد دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا چگونه است؟

این دستگاه برای تولید طول موج ۷۵۵ نانومتری از سنگی به نام الکسا استفاده می‌کند. ویژگی منحصر به فرد این دستگاه قابل تنظیم بودن طول موج و انرژی آن است. این طول موج در دستگاه لیزر تأثیر گذارترین طول موج برای از بین بردن موهای زائد است. البته همان طور که گفتیم دستگاه‌های لیزر زیادی در دنیا وجود دارند، اما هر دستگاهی توانایی تولید این طول موج را ندارد. این دستگاه در هر ثانیه ۵ شات می‌زند و همین ویژگی آن را پر سرعت‌ترین دستگاه لیزر کرده است.

هر چه سنگ جواهری که در دستگاه به کار می‌رود طول موج دقیق‌تری تولید کند، قیمت دستگاه بیشتر می‌شود. کمپانی کندلا تنها شرکتی است که از با کیفیت‌ترین سنگ جواهر الکسا در دستگاه‌های خود استفاده می‌کند.

وقتی انرژی تولیدی دستگاه لیزر موی الکساندرایت کندلا به پوست تابیده می‌شود، به خوبی جذب پوست و مو می‌شود. به دلیل این که میزان تراکم رنگدانه‌های تیره موجود در مو چند برابر پوست و مقدار گرم شدن مو از پوست بیشتر است، همین پدیده موجب گرم شدن فولیکول و ریشه مو می‌شود و موها از بین می‌روند.

رنگدانه‌هایی که در پوست وجود دارند کار جذب انرژی را انجام می‌دهند و هر چه رنگ پوست تیره‌تر باشد، پوست انرژی بیشتری جذب می‌کند و به تناسب آن گرم‌تر نیز می‌شود. این دستگاه تأثیر بیشتری روی از بین بردن موهای نازک و روشن دارد. عوارض کار با این دستگاه نیز بسیار کم است.

 

مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا عبارتند از:

  • بدون درد بودن
  • سرعت زیاد
  •  قابل استفادهبرای تمام انواع پوست تیره و روشن
  •  کاربرد برایتمام انواع موی نازک و ضخیم

دستگاه الکساندرایت کندلا یک سیستم خنک کننده دارد که برای کاهش درد و سوزش در زمان انجام لیزر روی آن کار گذاشته شده است. بعد از لیزر موها با این دستگاه دیگر به کرم بی حس کننده نیازی نیست.

یکی از مزایای این دستگاه کاربری راحت آن است و به فرد اجازه می‌دهد تا تسلط بیشتری روی دستگاه داشته باشد و همین امر موجب می‌شود که افراد نتایج بهتری از آن بگیرند. افراد با پوست روشن و موی سیاه و کلفت نتایج فوق العاده‌ای از این دستگاه خواهند گرفت. در زمان کار با این دستگاه، حدود ۴۰-۱۰ درصد موها در همان جلسه اول از بین خواهند رفت و در جلسه‌های بعدی این مقدار بیشتر خواهد شد.

البته همان طور که حتماً می‌دانید هیچ دستگاه لیزری موها را برای همیشه از بین نخواهد برد و لیزر موها با هدف کاهش تراکم، کم شدن سرعت رشد و ضخمات آنها در طولانی مدت انجام می‌شود.

تعداد جلسات لیزر با دستگاه الکساندرایت کندلا چقدر است؟

تعداد جلسات لیزر به عوامل متعددی بستگی دارد که هنگام مراجعه اول توسط پزشک تعیین خواهد شد. یکی از عوامل تأثیرگذار ناحیه‌ای است که قرار است موهای آن از بین برود. موهای قسمت‌های مختلف به تعداد جلسات متفاوتی نیاز دارند. البته یکی دیگر از عوامل تأثیر رنگ پوست، رنگ مو و ضخامت آن است که در از بین بردن موها مؤثر است.

دکتر مسیح شمعی

پوست، مو، زیبایی اصفهان

تزریق چربی اصفهان

 از صفحه اینستاگرام دکتر مسیح شمعی دیدن فرمایید:

instagram.com/doctormasih

برای اطلاع از آدرس و روز های کاری مطب به بخش تماس با ما سایت مراجعه نمایید.

 

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید