عوامل ماندگاری مزوتراپی دور چشم

بهترین تزریق چربی اصفهان | عوامل ماندگاری مزوتراپی دور چشم

ماندگاری مزوتراپی دور چشم

اینکه مزوتراپی زیر چشم برای از بین بردن پف، چین و چروک‌ها، سیاهی و… تا چه میزان است، بستگی بسیار زیادی دارد به مواد اولیه و نوع تزریقی که توسط پزشک متخصص  انجام می‌شود. همچنین پوست مراجعه‌کننده و میزان سیاهی، خط و خطوط و پف نیز در ماندگاری مزوتراپی اثر دارد. برای اینکه نتیجه خوبی از کار بگیرید حتماً به پزشک متخصص رجوع کنید.

همانطور که گفته شد، دانستید که مزوتراپی در واقع یک روش تزریقی است که برای درمان سیاهی و گودی زیر چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش باید حتماً توسط پزشک متخصص پوست انجام شود. در این روش دوز مناسبی باتوجه به پوست شما از موادی که دارای منشأ گیاهی هستند و از ویتامین برخوردارند به همراه برخی از دارو‌های هومیوپاتیک تزریق می‌شود.

این روش می‌تواند علاوه‌بر اینکه مؤثر واقع شود، معایبی هم به همراه داشته باشد که ازجمله معایب مزوتراپی زیر چشم می‌توان به مواردی نظیر باقی ماندن جای سیاهی در زیر چشم، تورم، برافروختگی و باقیماندن آثار خط و خطوط دور و زیر چشم اشاره کرد که برای از بین بردن چنین مواردی باید حتماً جلسات مزوتراپی زیر چشم خود را ترک نکنید و ادامه بدهید.

بهترین تزریق چربی اصفهان |عوامل ماندگاری مزوتراپی دور چشم.

عوارض مزوتراپی دور چشم

از عوارض مزوتراپی دور چشم می‌توان گفت با وجود اینکه زمان بر نیست و همچنین درد زیادی ندارد. ولی احتمال دارد بعد از مزوتراپی پوست‌تان کمی قرمز شود. اما به هر جهت می‌توان گفت جای نگرانی نیست چرا که به مرور و در مدت زمان ناچیزی برطرف می‌گردد. همچنین از عوارض مزوتراپی زیر چشم می توان گفت احتمال دارد . در جلسات نخست حس کنید که تغییراتی بر روی پوست صورتتان ایجاد نشده و سیاهی، چین و چروک، پف و… هنور وجود دارد و به همین جهت نگران شوید .

 

 

دکتر مسیح شمعیتزریق چربی اصفهان

 


مطالب پیشنهادی و خواندنی : 

هیچ نظری وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید و Enter را برای جستجو وارد کنید

سبد خرید